Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Norges låt känns som att den kan kräva flera lyssningar innan man förstår storheten? Fin ballad men kan tråka ut en del, tar en stund innan den kommer igång.
Israel Nu ska vi se om han gör ett så bra framträdande som man tyckte de va i inför
Han kommer ju bryta mot resten av låtarna i af Japp ... MEN tyvärr sjunger hans backsingers FALSKT ... Hmm se om de kan reparera det (jag skriver medans jag kollar )
Jo men den här är en klar finalist iaf men ingen topp 5
Tjeckien
Israel
Norge
Portugal
Malta
Montenegro
San Marino
Litauen
Irland
Hundträning Hur länge har du haft henne? Har hon fått landa hos dig?
En av mina omplaceringar var ett misshandelsfall som ville sätta efter allt och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.