@LadyCovergirl Här blir det Rocky Road Kladdkaka, sourcream-chips och glass med chokladbitar. ehm… Nyttigt som vanligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och för sakens skull (med tanke på deltagande i tjockistråden ) - jag gör dipsåsen på vanlig naturell lättyoghurt för att kunna dippa ordentligt utan dåligt samvete...Viktigast av allt!
Här blir det en klassiker - Estrella i två smaker (vickning + grill) med dip. Åsså bubblande sockerlösning...
Sett musikaliskt har Nederländerna förstås bäst låt. Riktig musik ftw.
Håller i övrigt på Polen (dels pga. låten, dels pga. deras attityd och stolthet), Grekland (dels pga. att jag kan tänka mig att ligga med sångaren) och Armenien (bara pga. låten).
Ääääähhh, han är VISST SNYGG! Jaja, jag tror låten är _för_ bra för esc! Men attan den sitter som klister i mitt huvud! Ingen annan låt har satt sig lika detta året i mitt huvud.Armenien har en fantastisk låt och han sjunger bra. Men han är trist på scen, inte särskilt snygg och numret är trist. Det kommer att kosta. Men klart att Armenien hamnar högt. Tror dock inte de tar hem det.
Ja hon sjunger bra men man minns inte låten.Ukraina - helt okej men ingen favorit.
Jag håller med.@Wingates Sjukt tråkigt var var det var iaf! Riktigt seg ballad