Eurovision Song Contest 2014

Mellanakterna har varit riktigt bra kvalitét på. Jag supergillar humorn, och det researcharbete de lagt ned som roar artisterna. de förvånade artisterna. :)

Det sa jag inte! Vilket typiskt buke-påhopp! Jag såg bara farbröder i kulörta kläder i sedvanligt esc-tramsande med en sjysst låt. Prideflaggan föresvävade mig inte ens. Skulle det varit uppenbart?

Påhopp?! Det var en fråga. Viss skillnad på de två sakerna.

vem som svarade vem vet jag inte (min dator är seeeeeegare än sirap i minusgrader så jag orkar inte backa och kolla)
men svaret var om "hashtag milf" från Saade i greenroom. Och det var inte "mellanakt" i mina ögon.

Påhopp?! Det var en fråga. Viss skillnad på de två sakerna.
Du frågade vad som var tramsigt med prideflaggan, något jag framförallt inte nämnt eller märkt, ens med lite fantasi syftat på. Men är du grälsjuk så sköt det snyggare på pmväg i så fall, det känns aningen malplacerat här.

Du frågade vad som var tramsigt med prideflaggan, något jag framförallt inte nämnt eller märkt, ens med lite fantasi syftat på. Men är du grälsjuk så sköt det snyggare på pmväg i så fall, det känns aningen malplacerat här.

Nej jag frågade vad som är tramsigt med att klä sig i Pride flaggas FÄRGER

Beethovens nionde symfoni. I Sverige också känd som årstidsvisan.

Eller från Anslagstavlan, som information från Skatteverket (för många år sedan): "Kvarskatten ska vi betala, även om vi inte vill, detta ska vi göra själva senast 15:e april" (Eller när det nu var, april var det åtminstone)

Nej jag frågade vad som är tramsigt med att klä sig i Pride flaggas FÄRGER
Men alltså, har de sagt att det är därför de har de kläderna??

Annars ser jag inga likheter faktiskt. Visst färgglatt, men alla färgerna finns ju inte representerade så jag tänkte inte Pride alls när jag såg dem...?

Liknande trådar

Kultur Nu är det dags! Dagen vi väntat på! FINAL I EUROVISION SONG CONTEST! Sverige kom med, och i finalen väntar följande delatagare...
18 19 20
Svar
382
· Visningar
18 958
Senast: voltis
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
7 391
Kultur Ja ni läste rätt! Trots iställt ESC pga ja ni vet vad, kommer Sveriges 12:a att röstas fram! :banana: :banana: :banana: Det kommer att...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 679
Senast: malumbub
·
Kultur På tisdag smäller det, för mig är det i princip höjdpunkten på året om man inte räknar med semestern till Grekland eller kanske dotterns...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
6 557
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar