Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir galen. Låten de sjunger i mellanakterna när de står på stegarna.
Vad ÄR det för låt????
Jag fick den till "månads låten".Blir galen. Låten de sjunger i mellanakterna när de står på stegarna.
Vad ÄR det för låt????
Vad ÄR det för låt????
Fast man ska nog kanske skilja på mellanakt och trams från greenroom.
Jag fick den till "månads låten".
Januari böjar året, februari kommer näst...
Det sa jag inte! Vilket typiskt buke-påhopp! Jag såg bara farbröder i kulörta kläder i sedvanligt esc-tramsande med en sjysst låt. Prideflaggan föresvävade mig inte ens. Skulle det varit uppenbart?
Vad ÄR det för låt????
Du frågade vad som var tramsigt med prideflaggan, något jag framförallt inte nämnt eller märkt, ens med lite fantasi syftat på. Men är du grälsjuk så sköt det snyggare på pmväg i så fall, det känns aningen malplacerat här.Påhopp?! Det var en fråga. Viss skillnad på de två sakerna.
Skönt att någon har koll.Europas nationalhymn (eller vad det nu heter när det inte är ett land)
Beethovens nionde symfoni. I Sverige också känd som årstidsvisan.
Du frågade vad som var tramsigt med prideflaggan, något jag framförallt inte nämnt eller märkt, ens med lite fantasi syftat på. Men är du grälsjuk så sköt det snyggare på pmväg i så fall, det känns aningen malplacerat här.
Beethovens nionde symfoni. I Sverige också känd som årstidsvisan.
Men alltså, har de sagt att det är därför de har de kläderna??Nej jag frågade vad som är tramsigt med att klä sig i Pride flaggas FÄRGER
Yey!Sanna upp i topp! För tillfället...