Eurovision Song Contest 2014

Jag vidhåller Armenien! Och Österrike som tvåa!

Jag gillar island också, bara man slipper se det kulörta tramsandet. Låten kan få komma på en sjysst placering, scenframträdandet i bottenskiktet. ;)

Jag vidhåller Armenien! Och Österrike som tvåa!

Jag gillar island också, bara man slipper se det kulörta tramsandet. Låten kan få komma på en sjysst placering, scenframträdandet i bottenskiktet. ;)

Fast varför är de tramsigt att klä sig i Pride flaggans färger?

Inte helt lättippat, men en ballad som slutsegrare känns ju ganska hett. :) Och då är nog Armenien och Österrike de bästa gissningarna också från mig, med Sanna som outsider. Men det hade varit roligt med nästa års final i Wien! (Har Österrike vunnit någon gång egentligen? Inte vad jag kan påminna mig i alla fall?)

Här ligger vi lite efter och jag har just sett klart alla bidrag. UK, Armenien, Nederländerna eller Sverige får gärna vinna om ni frågar mig, men självklart ska jag endast rösta på Sverige. Lite patriotism bor det ändå mig! :p

Fast varför är de tramsigt att klä sig i Pride flaggans färger?
Det sa jag inte! Vilket typiskt buke-påhopp! Jag såg bara farbröder i kulörta kläder i sedvanligt esc-tramsande med en sjysst låt. Prideflaggan föresvävade mig inte ens. Skulle det varit uppenbart?

Det sa jag inte! Vilket typiskt buke-påhopp! Jag såg bara farbröder i kulörta kläder i sedvanligt esc-tramsande med en sjysst låt. Prideflaggan föresvävade mig inte ens. Skulle det varit uppenbart?
Tycker inte Prideflaggan var det minsta uppenbart, och håller med dig om att kläderna var fruktansvärda.

Jag tycker danskarna har lyckats överlag väldigt bra med produktionen, väldigt snygga arrangemang med scenen och det där med mellanakter är ju inte helt lätt att få till något vettigt av (minns tyvärr ännu Eric Saades "hashtag MILF" från förra året).

Fast man ska nog kanske skilja på mellanakt och trams från greenroom.
Förra årets mellanakt var det svenska smörgåsbordet, som jag tyckte var fantastist bra.

Liknande trådar

Kultur Nu är det dags! Dagen vi väntat på! FINAL I EUROVISION SONG CONTEST! Sverige kom med, och i finalen väntar följande delatagare...
18 19 20
Svar
382
· Visningar
18 958
Senast: voltis
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
7 391
Kultur Ja ni läste rätt! Trots iställt ESC pga ja ni vet vad, kommer Sveriges 12:a att röstas fram! :banana: :banana: :banana: Det kommer att...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 679
Senast: malumbub
·
Kultur På tisdag smäller det, för mig är det i princip höjdpunkten på året om man inte räknar med semestern till Grekland eller kanske dotterns...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
6 557
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar