Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte en ridhjälm på ale ridsports monter till dottern som blev själaglad. Nedsatt med 20% till 821kr lät fint tills jag surfade in på deras hemsida och den kostar 775. De hävdar att priset på hemsidan var fel och har nu höjt det. Men det känns onekligen surt när alla andra webshoppar har priset runt 800.
Att komma hem från eurohorse och upptäcka att hööks också har -20% då kostar den 599.
Ale Ridsport har ju en ganska flytande prissättning ibland. Blir dock tråkigt för en själv, även om din dotter blev glad
Synd när det blir så, men jag är inte helt förvånad. Jag brukar oftast googla pris på nätet innan jag köper något på mässan. Vissa nätbutiker brukar ju dessutom ha 20% rabatt under horse show-helgen. Så jag brukar ibland prova på mässan men sen köpa på nätet.Jag köpte en ridhjälm på ale ridsports monter till dottern som blev själaglad. Nedsatt med 20% till 821kr lät fint tills jag surfade in på deras hemsida och den kostar 775. De hävdar att priset på hemsidan var fel och har nu höjt det. Men det känns onekligen surt när alla andra webshoppar har priset runt 800.
Att komma hem från eurohorse och upptäcka att hööks också har -20% då kostar den 599.
Var tredje år!? Jag har haft min i säkert 7 år och den var begagnad när jag köpte den tyvärr lär det nog stämma att de ska bytas ofta precis som hjälmar, materialet åldras.Trist med priserna!
Jag fyndade ett par chaps för 300:-, nytt dressyrschabrak för 200:-, ett skärp och framför allt - en ny säkerhetsväst! Racesafes nya modell, inte sett den i Sverige innan och definitivt ett kap, billigare än en vanlig racesafe på Hööks
Min gamla var åtta år gammal så var dags att byta
(för övrigt stod det på lappen till nya västen att de ska bytas vart tredje år, känns inte det väldigt ofta )
Var tredje år!? Jag har haft min i säkert 7 år och den var begagnad när jag köpte den tyvärr lär det nog stämma att de ska bytas ofta precis som hjälmar, materialet åldras.
Det är ju en affär man inte handlar från igen i alla fall.