Ett gäng valpar har vi fått idag...

Prillan

Trådstartare
Efter ett jobbigt öppningsstadie på 17 tim så gick valpningen som smort, på 3 timmar kom 8 jämthundsvalpar fördelade på 6 hanar o 2 tikar, exakt det vi hade önskat oss:) här kommer lite bilder
jag är så:love::bump::banana:

fol019.jpg
[/IMG]

fol022.jpg
[/IMG]

fol023.jpg
[/IMG]

fol058.jpg
[/IMG]

Sv: Ett gäng valpar har vi fått idag...

Grattis igen och hoppas allt går bra nu framöver och att jag får se måååånga bilder :D

*valpsjuk* :cool:

:confused::confused:56 st kollat o bara 2 svarat .. tycker ni inte mina valpar är fina eller vad ? :confused:

tack Gnist o imported_gerbera.

kolla den här raringen:love:
Gro076.jpg
[/IMG]

:d

Gör inget om jag svingar förbi på lördag eller vad?? Inte märker ni om det är en mer eller mindre i lådan när jag far vidare :angel:

Aw...

Blir valpsjuk av dom där bilderna, och jag kan ju inte trösta mig med att dom blir fulare precis :devil:.

ÅH :love:
Lova många bilder sen, speciellt när öronen nästan rest sig, men inte riktigt.. :P hihi dom är som små björnar då.. hihi

Jag har jordens valpsjuka kan jag lova.

Den som inte tycker att dom är söta..(?) så kan du ge deras uppgifter till mig, så ska dom... få se... mouahahahaha

:d

Gör inget om jag svingar förbi på lördag eller vad?? Inte märker ni om det är en mer eller mindre i lådan när jag far vidare :angel:

jo du..här är det stenhård bevakning på valpisarna dom är miiina i alla fall 8 veckor...

Lova många bilder sen, speciellt när öronen nästan rest sig, men inte riktigt.. :P hihi dom är som små björnar då.. hihi

ja många bilder blir det.. jag har precis lovat flera av mina valpköpare som bor låångt här ifrån att de ska bildbombas:love:

Aw...

Blir valpsjuk av dom där bilderna, och jag kan ju inte trösta mig med att dom blir fulare precis :devil:.

nej inte blir de fulare med tiden, jag undrar hur mitt hem ska se ut om 8 veckor, hur ska jag hinna tvätta o städa, jag kommer ju bo vid valplådan:love:

förresten blir det några valpar med eran hane som skulle para?

Helt klart!!! Rätt det :P

lite OT men en valp iaf :P

Jag blir eventuellt (inte klart ännu, men risken är tyvärr liten) ägare till hunden av mina drömmar i Maj!! *hoppas*

Längtar ännu mer när jag ser dina små underbara varelser där :love:

Vilka sötnosar!!!
Tänk vad tiden går fort, våra är ju 3.5 vecka nu och det e fullt ös här hemma!
Det var bra när dom var sådär små, lugna och fina och tysta! Och inte massa bajs överallt :p

Ser fram emot fler bilder!!!

GRATTIS till finfina valpar!
Om några veckor är de underbart söta.. nu ser de ut som små sälar ;):love:
Lova o visa fler bilder...

Såg att jag gissade rätt på dagen.. synd att jag hade fel antal. Blev nog ingen vinnare i den andra tråden. :p

Åh dom där grå... Gillas skarpt! Fast sötast är dom om några veckor... Föl och kalvar är nog dom enda som är riktigt söta nyfödda :P

kan berätta att inte blir det mkt gjort hemma:angel:för ni förstår var jag håller till..

kolla in ät stilarna:rofl:

Gro106.jpg
[/IMG]
Gro131.jpg
[/IMG]
Gro128.jpg
[/IMG]

hur ligger dom egentligen?! :P

Hur gamla hinner dom bli innan svansen "knorrar" sig? =)

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
6 724
Senast: Ragdoll
·
Hundavel & Ras Tinja och Riepu har fått 9 fantastiska små valpar. Tinja kommer från en kull med temat "magiska oväder" och hanen Riepu kommer från en... 5 6 7
Svar
137
· Visningar
21 354
Övr. Hund Eftersom jag enbart skrivit på hundforumet när det har varit problem (och det har varit mycket problem) med Loppan så tänkte jag att det...
Svar
5
· Visningar
1 266
Senast: TeamLundVer
·
Övr. Hund Ska försöka göra en lång historia kort. Av en slump kom jag i kontakt med en tjej som behöver hundvakt. Jag tänkte vid tillfället att... 2
Svar
23
· Visningar
4 491

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka