Givetvis inte prova, men däremot öppna paket. Det är trist om den present man ger bort inte öppnas alls under festen tycker jag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beror på fest?Givetvis inte prova, men däremot öppna paket. Det är trist om den present man ger bort inte öppnas alls under festen tycker jag!
Jag fattar för som att personen öppnade paketet (eftersom TS visste vad som var i), men inte själva kartongen till parfymen.Givetvis inte prova, men däremot öppna paket. Det är trist om den present man ger bort inte öppnas alls under festen tycker jag!
Åven vid lite större fester tycker jag man bör planera så att man öppnar medan gästerna är kvar. Har kanske inte med etikett att göra men jag tycker att det är trist att inte få se vad festföremålet har fått i present.Beror på fest?
En större festmed många gäster brukar väl ha ett presentbord. Festföremålet öppnar sedan allt i lugn och ro dagen efter,
En vanlig mindre fest i vänners lag - där öppnar man ofta presenterna tillsammans?
Så fattade jag det med. Men jag tycker inte det är helt ovanligt att inte heller presentpappret tas av. Speciellt inte vid lite större fester.Jag fattar för som att personen öppnade paketet (eftersom TS visste vad som var i), men inte själva kartongen till parfymen.
Åven vid lite större fester tycker jag man bör planera så att man öppnar medan gästerna är kvar. Har kanske inte med etikett att göra men jag tycker att det är trist att inte få se vad festföremålet har fått i present.
Åven vid lite större fester tycker jag man bör planera så att man öppnar medan gästerna är kvar. Har kanske inte med etikett att göra men jag tycker att det är trist att inte få se vad festföremålet har fått i present.