Eskadron Flexisoft

Panamera

Trådstartare
Vad tycker ni om dessa? Har nämligen köpt ett par idag till den nya pollen, så jag undrar om dom är bra!?

Vad tycker ni är...

+
-

Diana

Sv: Eskadron Flexisoft

Måste bara fråga, vad är det för skillnad på dom och vanliga eskadron? :p

Dom har typ en mjuk kant längst upp, längst bak, för att dom inte ska typ trycka in i benet när det böjs under hoppning. :D

Diana

Jag gillar inte Eskadron alls´. ALLA mina eskadronskydd (oavsett modell) har blivit jättefula, liksom små ''hål'' i plasten överallt.
Så de har jag bara när jag är ute och galopperar. I lera så ingen ska se hur fula de är :p

jag älskar eskadron, men tycker flexisftär onödiga penar, de har ju upgraerat det vanliga skyddet o skruit ner et en bit bak. Jag älskar mina, de i schlamm är världens snygaste!!

Tycker inte om eskadronskydden så värst mkt öht.. Kardborren på bak blev så utsliten att han tappade skydden, även om de hela tiden blivit väl omhändertagna.

Höll bara i ca 2 år. De fram går ju dock att använda, men har nu gått över till Veredus som jag tycker mycket bättre om!

Okej, men det är ju en viss prisskillnad på Veredus och Eskadron... :crazy:
Knappt att jag fick ett par Eskadron, så jag skulle defenitivt inte fått nått för minst det dubbla! För bara fram!!

Ny fråga:

Tycker ni att det är ett bra köp i den prisklassen, eller va det bara ett skitköp?

Diana

Jag gillar dem, mitt äldsta par är ca 6-7 år o används fortfarande, kankse inte lika snygga längre o resåren är inte så elastisk längre... Men passform o att de är så enkla att slänga i tvättmaskinen titt som tätt o hålla för det är super!

Inga större fel på dom! Jag har flexisoft till min häst och har absolut inget att klaga på över huvud taget. blir dom dassiga i färgen så smörj in dom med matolja så är dom som nya igen!

hade de till min ponny. två omgångar. o de äldre höll mycke bättre än de nyare. de nyare fick skrapmärken i plasten på en gång o min ponny fick skav av resåren men de gamla höll super bra

Om du bara ska ha fram tycker jag dom är bra! :) Det är bak som höllt dåligt, även för andra i stallet.

Okej, jag tror jag ska ha Veredus Pro light bak när vi väl ska köpa bak också... Har fastnat för dom! :d

Diana

Älskar dem :love:
De sitter som gjutet och håller sig fina bra mycket längre än andra skydd jag har ägt.

jag älskar alla mina eskadronskydd, har både dressyrmodellen lr aa damaskerna runt om, dom är dock lite slitna men det är för att hästen haft dom i hagen:angel: dom har jättebra passform och så finns det ju i så många färger så man kan matcha bra ;D använder i princip bara eksadron och veredus =)

Liknande trådar

Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som...
2
Svar
31
· Visningar
2 119
Senast: Reshästen
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
9 347
Senast: Enya
·
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
392
Senast: co-SMAD4
·
R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 511
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar