Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag gillar inte Eskadron alls´. ALLA mina eskadronskydd (oavsett modell) har blivit jättefula, liksom små ''hål'' i plasten överallt.
Så de har jag bara när jag är ute och galopperar. I lera så ingen ska se hur fula de är
jag älskar eskadron, men tycker flexisftär onödiga penar, de har ju upgraerat det vanliga skyddet o skruit ner et en bit bak. Jag älskar mina, de i schlamm är världens snygaste!!
Tycker inte om eskadronskydden så värst mkt öht.. Kardborren på bak blev så utsliten att han tappade skydden, även om de hela tiden blivit väl omhändertagna.
Höll bara i ca 2 år. De fram går ju dock att använda, men har nu gått över till Veredus som jag tycker mycket bättre om!
Okej, men det är ju en viss prisskillnad på Veredus och Eskadron...
Knappt att jag fick ett par Eskadron, så jag skulle defenitivt inte fått nått för minst det dubbla! För bara fram!!
Ny fråga:
Tycker ni att det är ett bra köp i den prisklassen, eller va det bara ett skitköp?
Jag gillar dem, mitt äldsta par är ca 6-7 år o används fortfarande, kankse inte lika snygga längre o resåren är inte så elastisk längre... Men passform o att de är så enkla att slänga i tvättmaskinen titt som tätt o hålla för det är super!
Inga större fel på dom! Jag har flexisoft till min häst och har absolut inget att klaga på över huvud taget. blir dom dassiga i färgen så smörj in dom med matolja så är dom som nya igen!
hade de till min ponny. två omgångar. o de äldre höll mycke bättre än de nyare. de nyare fick skrapmärken i plasten på en gång o min ponny fick skav av resåren men de gamla höll super bra
jag älskar alla mina eskadronskydd, har både dressyrmodellen lr aa damaskerna runt om, dom är dock lite slitna men det är för att hästen haft dom i hagen dom har jättebra passform och så finns det ju i så många färger så man kan matcha bra ;D använder i princip bara eksadron och veredus =)
Kropp & Själ
Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
Hästnyheter En annan ÖD där hon tävlat helgen innan ringde upp tävlingsplatsens ÖD och talade om att hon överskridit antal starter tolkade jag det som.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.