Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur liten hund har du? Jag har Zero DC Short till mina dvärgpinschrar, de har mini II men det finns en mindre storlek mini I. Är den ännu mindre kan du ju titta på puppias selar, de har några som ger rätt bra rörelsefrihet för mindre hundar.
Jag kommer köpa Zero DC shorter (och kanske Faster till några) till mina nästa gång jag inhandlar selar, tycker verkligen om det jag har sett. Flera olika hundsorter som haft det och de ligger jättebra på alla. Gillar allra mest att de ser ut att vara lite djupare i halsen och att maggjorden kommer så långt bak så de inte ligger och skaver i armhålan .
Mina väger runt 5 kg båda två och har rygglängd på ca 30 cm. Det mest kritiska borde vara rygglängden då selen går ganska långt bak. Flera webbutiker har gratis retur på de selarna då storlekarna är lite knepiga.Min tjej väger ca 3,5kg, är en chihuahua. Ska genast kolla in den modellen! Den mista strl borde rimligtvis funka då..
Mina väger runt 5 kg båda två och har rygglängd på ca 30 cm. Det mest kritiska borde vara rygglängden då selen går ganska långt bak. Flera webbutiker har gratis retur på de selarna då storlekarna är lite knepiga.
Mina väger runt 5 kg båda två och har rygglängd på ca 30 cm. Det mest kritiska borde vara rygglängden då selen går ganska långt bak. Flera webbutiker har gratis retur på de selarna då storlekarna är lite knepiga.
doggson har haft det tidigare. Men det kan ju vara så hon tagit bort det igen.Har du något exempel på en sådan webbbutik. Har kollat och verkar inte som att jättemånga har dom. Kollat med en änsåläng och där fick man betala eventuell returfrakt själv.
Jag har en sele från Amoken på min lilla tik med förhållandevis djup bröstkorg och kraftigt förbröst. Värt att kika på.Hänger på här då och frågar om samma fast för stora hundar med djup bröstkorg. Har en Hurtta Lifeguard Y-sele till min briardtik idag, men jag tycker den ligger lite mycket på halsen och då hon drar en hel del när vi springer så funderar jag på byte.
Hänger på här då och frågar om samma fast för stora hundar med djup bröstkorg. Har en Hurtta Lifeguard Y-sele till min briardtik idag, men jag tycker den ligger lite mycket på halsen och då hon drar en hel del när vi springer så funderar jag på byte.
Den är väldigt lik Hurttas Lifeguard Y och man skulle helst vilja provjogga med den.... Hm, får fundera.Jag har en sele från Amoken på min lilla tik med förhållandevis djup bröstkorg och kraftigt förbröst. Värt att kika på.
Fast det är ju ganska mycket bredare remmar och kryss över ryggen tex. Men till stor del samma modell såklart.Den är väldigt lik Hurttas Lifeguard Y och man skulle helst vilja provjogga med den.... Hm, får fundera.
MIna hundar skulle nog bli tokiga på en sådan sele - det måste bli väldigt varmt under på sommaren.Har du kollat på ruffwear-selarna?
Tillägg, hittade en bild på en vinthund med sådan. Vinthundar har ju djup bröstkorg.
MIna hundar skulle nog bli tokiga på en sådan sele - det måste bli väldigt varmt under på sommaren.
Fast den Ruffwearselen ser dubbelt så stor ut som den jag såg på en hund för lite sen. Olika modeller ?