Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det är inte så farligt som jag trodde att det skulle vara. Bara man äter någonting litet fungerar det bra för mig. Jag kan inte bara dricka vatten en dag.Inte varannan dag väl? Är inte det tortyr för kroppen?
Fast det där tror jag inte ett dugg på faktiskt. Jag tror inte att mänskligheten är sådär utopiliknande som du vill tro att den är. Ifall det inte var kilona som kvinnor (och män) hetsade över, så hade det varit någonting annat.Jag tror: Så mycket lyckligare kvinnor skulle vara om de slutade fixera sig vid kilon här och var och slutade hetsa varandra till att vara duktiga och gå ner i vikt![]()
Och att jag helt ovetenskapligt tycker det verkar tokigt att ge kroppen så oregelbunden näring.
Ja, precis. En stor grej var att man sänker förbränningen, vilket leder till att cellerna inte förnyas så ofta, utan istället reparerar sig när de får ont om näring.Fast jag har för mig att de i programmet sa att det var just det som var bra för kroppen.
Fast jag har för mig att de i programmet sa att det var just det som var bra för kroppen.
Fast det är inte så farligt som jag trodde att det skulle vara. Bara man äter någonting litet fungerar det bra för mig. Jag kan inte bara dricka vatten en dag.
Jag har testat varannan dag och jag har testat ett par dagar på raken också, och det fungerar fint. Men man måste ju ha bestämt sig och finna motivation. Första veckan jag körde 5-2:an gick jag ner 1,5 kg. Bara det var motivation för att fortsätta!
Jag tror: Så mycket lyckligare kvinnor skulle vara om de slutade fixera sig vid kilon här och var och slutade hetsa varandra till att vara duktiga och gå ner i vikt![]()
Just nu kör jag 5-2:an för att starta igång en viktnedgång som kan peppa mig att fortsätta sköta mig. Första veckan gick jag ner 1,5 kg.