Ja verkligen!Ömhet + sex + känslor för varandra låter å andra sidan som ett rätt ok förhållande, tycker jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja verkligen!Ömhet + sex + känslor för varandra låter å andra sidan som ett rätt ok förhållande, tycker jag.
Fast det där tycker jag är så synd! Jag skulle gärna kunna tänka mig att kramas och hålla handen offentligt med vissa killkompisar utan att vi för den delen skulle ses som ett par (med kvinnliga vänner är det ingen som tänker nåt speciellt).Ömhet + sex + känslor för varandra låter å andra sidan som ett rätt ok förhållande, tycker jag.
Jag tänker att en idealisk kk antingen är en person som man inte känner speciellt väl och som man i stort ett enbart träffar för att ha sex lite då och då, eller en gammal kompis som man också går i säng med. I ingetdera fallet skulle för min del "offentligt" småhångel bli aktuellt, utan hamnar man på samma ställen agerar man inte "som par".
Ja verkligen!
Av mina 0%Inte riktat mot någon särskild, men apropå det där resonemanget att "kk fungerar inte i längden". Hur många förhållanden fungerar egentligen i längden? Statistiskt sett?
Inga. De tar alla slut. Antingen genom att någon lämnar eller genom döden.Inte riktat mot någon särskild, men apropå det där resonemanget att "kk fungerar inte i längden". Hur många förhållanden fungerar egentligen i längden? Statistiskt sett?
Ni som haft kk har ni enbart gått på utseende eller på någonting annat?
Jag har enbart gått efter utseendet och mina kk likadant.
Jag har gått på personlighet främst. Det är för egen del asviktigt med bra personlighet för att jag ens ska gå igång på karln. Inte helt poppis alla gånger hos de snubbar jag får kontakt med men sån är jagNi som haft kk har ni enbart gått på utseende eller på någonting annat?
Jag har enbart gått efter utseendet och mina kk likadant.
Jag förstår dig fullt ut. Det du nämnde är så avtändande att jag genast hade sagt upp kontakten, KK eller inte.Jag har gått på personlighet främst. Det är för egen del asviktigt med bra personlighet för att jag ens ska gå igång på karln. Inte helt poppis alla gånger hos de snubbar jag får kontakt med men sån är jag
Har träffat snubbar som efteråt visat sig ha helt fel personlighet och det har definitivt inte funkat. Fick exempelvis höra av en snubbe några minuter efter första ligget att han var sverigedemokrat. Det blev inga fler ligg efter det kan jag ju säga, så sjukt avtändande så det finns inte.
En annan hade vettiga värderingar men ville knappt gå utanför dörren, ansåg resande onödigt när det finns google och konserter dåliga för att det är sämre ljud än på skiva. Long story short, snubben ville bara sitta hemma och spela och glo på tv konstant. Verkligen bara det, jag överdriver inte. Har bannemig aldrig stött på en tråkigare mänska i hela mitt liv och nä, jag tänder inte direkt på det heller.
Behöver jag ens nämna att det går skitdåligt att hitta en kk jag vill ligga med?![]()
Underbart! Varför ligga när man kan runka?En annan hade vettiga värderingar men ville knappt gå utanför dörren, ansåg resande onödigt när det finns google och konserter dåliga för att det är sämre ljud än på skiva.
Eller få en avsugning i soffan och sen "ojsan, klockan är visst mycket, dags att skjutsa hem dig"Underbart! Varför ligga när man kan runka?![]()
Eller få en avsugning i soffan och sen "ojsan, klockan är visst mycket, dags att skjutsa hem dig"![]()
Jag råkar veta att han i nuläget får ta till sin höger
Men Nej! Så osympatist och egoistiskt!Eller få en avsugning i soffan och sen "ojsan, klockan är visst mycket, dags att skjutsa hem dig"![]()