Era senaste filmer, new edition!

Sv: Era senaste filmer, new edition!

Ja, men jag tar på mig hans griniga humör !

Han blir arg på mig när jag inte stöttar honom helt och han tar då så han håller på att kräkas... Vilket självklart blir väldigt jobbigt...

Så jag behövde bara få lite support åt rätt håll så fick vi till det, då är hästen min hjälte, mer än vanligt!

Jäklar vilken krutboll. Ni ser dock ut att reda ut det väldigt bra trots viljan. Är ju lätt hänt att det blir lite för mkt framåt och mindre uppåt när det blir sådär.

Tack så mycket :) hon är ju lite vild så finns en del att jobba på, men är tacksam över att det finns lite teknik i grunden.

*kl*

Här kommer en liten film från P&J i torsdags.
Han har inte varit ute sedan aug förra året så lite tittig var han ju allt ;)
Ni kan hoppa in typ en minut i filmen, kameramanen var väldigt noga med att inte missa nått ...:angel:

Klicka på bilden för det är en film.. ;)

th_M2U00126_zps6b123fb3.jpg
[/URL][/IMG]

Ny liten film :)

Min 8åring och hennes B-ponny. Ni får ha överseende med det utsläppta håret under hjälmen :eek: Glömde hårsnodd hemma :cool::D
Ni får klicka på bilden.

Tack :love: Ponnyn är kanon! :bow: En gammal ridskoleponny som gick SM i sin ungdom :)

tycker att hundarna som springer i vägen för hästen är värre än dotterns utsläppta hår;)

men ser ut att vara en fin och trygg ponny :D

förlåt men, jag tycker alltid att din häst ser ut som en livlig unghund som skuttar/hoppar framför ägaren på promenad, vill vara till lags men ändå skutta runt så mycket som möjligt :p, ser dock bättre ut än förra filmen :)

förlåt men, jag tycker alltid att din häst ser ut som en livlig unghund som skuttar/hoppar framför ägaren på promenad, vill vara till lags men ändå skutta runt så mycket som möjligt :p, ser dock bättre ut än förra filmen :)

Haha ligger nåt i det :D Min lilla dam har mycket vilja och humör så det är att ge och ta, så hon inte tjurar ihop :angel:

Ha ha, jo, den ena jycken är riktigt speciell ;) Men jag ville inte förstöra filmen med att säga åt dem.

Fin runda :) Brukar ni tävla högre klasser än denna? Ser så ut iaf ;)

Vilken cool ponny och tjej som inte bryr sig om "jagande" hundar! Jättegulligt ekipage :love:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 273
Senast: lizzie
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 934
Senast: QueenLilith
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
43 047
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 743

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka