Era senaste bilder - western

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Era senaste bilder - western

Det gick inte alls.. Jag är nog för dum för detta :D
Ska sätta mig och kolla gamla trådar hur man lägger in bilder så kanske jag återkommer sen..

24911470.jpg

Sådär ;):)

Vilken godbit! vad är det för något? :)

Åh tack så mycket.. :bump:
Vad hade jag gjort för fel??

Det är ett fyraårigt quartersto e:Maidit to thebar u: Pets Hepcat
Synd bara att jag alltid överdoserar glansspray så flätan inte håller sig men det är ju inte hennes fel :D

Nya bilder på våran quarter QQ Winnin Cut
Var egentligen tänkt att det skulle bli ridbilder men kameran glömdes bort

Ny duschad
winnin-005_22550182.jpg

winnin-001_22550141.jpg

Mmm visst är det? :D
Men tittar man på bilderna så kan man inte riktigt tro det kanske.. Min går i lite ljusare skala :laugh:

hehe nej dom var ju speciellt lika varandra, men Meja ser mycket ut som sin mamma har jag förstått.

En från i helgen.
Typiskt att det skulle vara skitväder när jag äntligen hade fotograf med mig :cry: men men här kommer en blir iaf

24926977.jpg

Så lite så :)
Hon var jättefin verkligen!
aha ännu en glansspraysmissbrukare (då är vi två ;))

Jag klickade på den lilla versionen av bilden inne på din pixbox så att den visades som stor. Sedan högerklickade jag på den stora bilden och valde egenskaper. Där finns en direktlänk till bilden som jag kopierade.

När jag la in den i inlägget så klickade jag på den gula lilla symbolen som det ser ut som ett berg på och klistrade in hela bildlänken.
Viktigt är också att kolla så att det inte blir dubbla http:// i början av bildlänken då bukefalos automatiskt sätter ett i början i "inklistringsrutan"
:)

Jo, jag vet men jag har försökt att få den större och läst på andra trådarna, men det går inte för mig:confused:

Fashion Flash; logga in på Pixbox, gå in på den bild du vill visa, klicka på Meny-fliken till vänster om bilder (på hemsidan, inte i webläsaren), för muspekaren över den vänstra rutan som kommer upp, välj Länka till denna bild.
Där står rätt adress.

gisses vad läckert:love: din häst passar ju verkligen i rosa!!

(jag klär mina araber i rosa,tror att Phigalle skäms lite ibland inför stona:rofl:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 613
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
836
Senast: MML
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 039
Senast: Puffindog
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
479
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka