Era senaste bilder - western

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Era senaste bilder - western

24235570.jpg

Är det Akke? Jag var ju spekulant på honom ett tag, men sedan hittade jag ett QH-sto som jag köpte :)

JAPP, de e lille Akke :laugh:

Det var egentligen inte meningen att vi skulle köpa honom utan vi skulle bara låna honom ett tag som sällskap till vår häst, men..... Jag blev kär :love:

Vi har för inte så länge sedan sålt av hästar och skulle bara ha en häst i fortsättningen, trodde vi i alla fall.... Men Akke hittade en plats i mitt hjärta och jag föll pladask :p
Det blir inte alltid som man tänkt sig men jag tror på ödet så det var nog menat att han skulle bo hos oss, min lilla prins !!

/ Black

Vilken sötnos, vad är det för ras?
kul fläck han har på bakenm är den avblekbar eller bara stickelhårig?:)

IMG_0662.JPG

dsc_0278.jpg

Två bilder på hästen som faktiskt har omvänt mig lite- blå ögon behöver inte vara så hemskt!

Malin

Shit, den hästen var så snygg så jag tror jag dog... :love:
Vad är den för häst?

Från början var det en svart qh-åring men 4 år senare blev det ett snabbt byte till denna 6åriga painthingst som kom hem i slutet på juli istället ;)

Ser fram emot nåsta tävlingssäsong när vi hunnit lära känna varandra lite bättre :banana:

Malin

blå ögon är såå snyggt! Dock vill jag inte ha vitt runt ;)

Jag hitta ett palominostoföl (quarter) till salut, den hade blå ögon.. gissa om man ville köpa den bara för ögonen och färgens skull :love:

Vit bred bläs (ej över ögonen då) och 4 vita strumper :d

Åh, så du menar att han är din? :laugh:
Står han till förfogande i avel? :angel:

Ja :love:

Kommer göra det till ett begränsat antal pga att jag vill hinna tävla också, Han har några avkommor i USA redan. Tror de äldsta är födda förra året

Malin

Det lät som en häst man verkligen inte skulle missa :)

är den fortfarande till salu?

Malin

My Serena är SJUKT snyggt sto! Lyckost dig som får sitta på Nicklas hästar :).

jag har en paint med 1 blå öga och 1 brunt, hon är palamino overo.....
bettymils.JPG

ska gå ut och ta ett kort som man ser ögonen på henne......:bump:

IMG_0662.JPG

dsc_0278.jpg

Två bilder på hästen som faktiskt har omvänt mig lite- blå ögon behöver inte vara så hemskt!

Malin

Malin
Han är jätte fint tecknad jag älskar den teckningen med ögonen. Han är en av mina favvosar. Jag såg er på grevagården en gång. Lugn och trevlig kille. En som absolut sysn i mängden.
Såg vad de förra äg heter och jag har jobbat för människor i usa som heter exakt på detta viset man och hustru, kan de vara samma och de så mkt som stämmer in liksom. Hmm. världen e bra liten;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 613
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
836
Senast: MML
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 039
Senast: Puffindog
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
479
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Barmarksdrag/canicross
  • Retrievertråden
  • Hjälp