Era senaste bilder - western

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Era senaste bilder - western

Lite bilder på Adele fårn idag

dec019.jpg

dec024.jpg

dec022.jpg

dec025.jpg

sambons dotter har longerat Smilla

hur var det man gjorde nu då??????

sambons dotter nr2 rider Cola

Toffan kommer lika glatt varje dag :)

Cola med... underbart trevligt att bli så väl mottagen

gubben jobbar toffan

Hela familjen delaktig! :D

Vad fin hon ser ut Smilla. Blir hon tre eller fyra nu? Vad är det för sadel du har på henne?

Hela familjen delaktig! :D

Vad fin hon ser ut Smilla. Blir hon tre eller fyra nu? Vad är det för sadel du har på henne?

Ja det är helt underbart :) så skönt när alla är intresserade :)

Det är en Rocking R mycket mycket underbar att sitta i :)

Smilla blir 4 år 2009. Är jätte nöjd med henne :love:

Ni har möjligtvis inte köpt Adele från Skåne?

Vad jag förstått så har hon haft en del ägare. Själv köpte jag henne från Linköping men där hade hon bara varit i ett år.Uppfödd påKällehusets Araber, Knislinge.Sedan vet jag att hon bland annat bott i Gnearp och Staffanstorp Känner du igen henne?

Jo, då är det samma Adele. Bor själv i Genarp men träffade på henne när hon stod i Staffanstorp. Mycket trevlig dam, jag gillade henne skarpt.

Inte språjjlans men nyaste bilderna på mig och pålle.
Från clinic för PL i mitten på september.
Har aldrig visat bilder på pålle och mig så skäll inte allt för mycket! ;)
Längde stiglädren ett hål efter att ha sett bilderna. :)

Bra ta 2 hål på fendern o 2 dec längre tygel släpp fram nosen...Men det kanske du vet redan

Oj vad kul! Du får berätta allt vad du vet om henne för jag har vet knappt alls hur hon hafft det innan hon kom till mej i April.

Vet tyvärr inte alls mycket mer än det jag såg i boxen och på stallbacken. Hon stod i samma stall som min ponny, men då var han utlånad till min halvsyster för jag var iväg och jobbade flera mil bort, så jag var endast där ett par gånger. Men jag gillade henne, hon verkade vara en känslig tjej, lite missförstådd. Krävde en mjuk hand. Alla var arga på henne för hon surade i boxen, men hon ville bara vara i fred.

hon verkade vara en känslig tjej, lite missförstådd. Krävde en mjuk hand. Alla var arga på henne för hon surade i boxen, men hon ville bara vara i fred.

Det stämmer riktigt. Hon är superkänslig, mkt mer nu under vintern än på sommaren. Jag försöker göra allt för att få henne lite tryggare i sej själv men det är svårt.
skickar ett pm.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 613
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
836
Senast: MML
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 039
Senast: Puffindog
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
479
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka