Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är kanske lite dags för bilder härifrån...Fröken har haft en envis hosta hela hösten/vintern men sista veckan har hon varit fri så vi har börjat jobba. Här är bilder från dagens pass...
Jag tror du har fått fel uppgifter om hennes stam alltså!
Jag tror att hon kom till genom att någon blandade de blankaste kopparmynt, la på lite snö och toppade med en bärnsten!
Hon är som ett smycke och en gräddbakelse samtidigt!
Oh nej jag är inte upp över öronen förälskad i din häst på något vis
...Blir oerhört smickrad, STORT TACK för dina fina ord. Ja, hon är en strålande tjej, tycker jag ju själv också. Kan inte låta bli att lägga in bilden jag tog 3 dagar före jul också.
Åhh! Vad är hon för ras och vad heter hon? Hon är så otroligt lik en häst som stod på ridskolan här förut, exakt samma färg och tecken och kroppsbyggnad
Här kommer en senaste bild på den vita, dock ingen ridbild..
Fick MASSOR med beröm och komplimanger av hästens nya massör igår (massörska?).. Att han var välmusklad, hade otroligt mycket muskler och att dom satt där dom skulle, massor över rygg och rumpa och lårmuskler! Dom var dessutom i mycket bra kondition, lite spända men inget som var "oh my vad har hänt här", så det var såå kul att höra!
Då gör man ju NÅT rätt i alla fall med sin ridning
Lilly af Oltorgs är född 2004. Welsh Cob. Hon har bott hos mig sedan hon var 1 år, köpt av en kompis i Hälsingland. Hennes stam är:
e: Leyeswick Dai
u: Crugybar Lucy's Lady
Hej Jag har precis fått upp ögonen för westernridning och försöker suga in så mycket information som möjligt
Då jag inte har någon egen häst så tänkte jag lägga in en bild på mig när jag var i Arizona för ett par månader sedan.
Hundavel & Ras Jag har inte traffat nagra Portugiser i Sverige, men de jag traffat har har varit trevliga och mycket villiga att lara sig och att jobba...
Hundavel & Ras Jag kanske var otydlig. "Jag tror att de är på rätt väg" syftar alltså på t. ex. "våra" uppfödare, och andra uppfödare som har liknande...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.