Era senaste bilder - western

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Era senaste bilder - western

*KL*

Är kanske lite dags för bilder härifrån...Fröken har haft en envis hosta hela hösten/vintern men sista veckan har hon varit fri så vi har börjat jobba. Här är bilder från dagens pass...
090113Training_Lilly1.jpg

090113TrainingLilly3.jpg

090113Training_Lilly6.jpg

åååh! *Hade det funnits en dreggelsmiley hade det varit här nu*

Hon är så jäkla snygg!

Jag tror du har fått fel uppgifter om hennes stam alltså!
Jag tror att hon kom till genom att någon blandade de blankaste kopparmynt, la på lite snö och toppade med en bärnsten!

Hon är som ett smycke och en gräddbakelse samtidigt!

Oh nej jag är inte upp över öronen förälskad i din häst på något vis :angel:
:D

:o...Blir oerhört smickrad, STORT TACK för dina fina ord. Ja, hon är en strålande tjej, tycker jag ju själv också:D. Kan inte låta bli att lägga in bilden jag tog 3 dagar före jul också.
081221Lilly2.jpg

Åhh! Vad är hon för ras och vad heter hon? Hon är så otroligt lik en häst som stod på ridskolan här förut, exakt samma färg och tecken och kroppsbyggnad :love:

Här kommer en senaste bild på den vita, dock ingen ridbild..

25534336.jpg

Fick MASSOR med beröm och komplimanger av hästens nya massör igår (massörska?).. Att han var välmusklad, hade otroligt mycket muskler och att dom satt där dom skulle, massor över rygg och rumpa och lårmuskler! Dom var dessutom i mycket bra kondition, lite spända men inget som var "oh my vad har hänt här", så det var såå kul att höra!
Då gör man ju NÅT rätt i alla fall med sin ridning :D

Dolly heter/kallas den hästen jag tänker på. Vet dock inte ras eller stam...

Hej Jag har precis fått upp ögonen för westernridning och försöker suga in så mycket information som möjligt :)
Då jag inte har någon egen häst så tänkte jag lägga in en bild på mig när jag var i Arizona för ett par månader sedan.

422.jpg

horses 018

Senast ändrad av en moderator:

KL
Lite bilder på mig o min kallblodstravare! :laugh:

25711886.jpg

25711893.jpg

25711913.jpg

(Vill bara påpeka att det där va första o sista gången jag red henne med spö :p )

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 613
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
836
Senast: MML
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 039
Senast: Puffindog
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
479
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka