Era senaste bilder - western

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Era senaste bilder - western

SUCK, att man alltid måste vara bäst, haha! ;)

Här är alltså LillMalin och hennes vackra arabvallack Limaac.

29428489.jpg

Ahh, det måste vara SÅ jobbigt! ;) Men du får bannemej visa mig, jag vill inte vara tekniskt handikappad... :p

9333_167206796627_737506627_4135234_3104432_n.jpg

Bild på gubben och vår nya stjärna Suspisious Minds under veterinärbesiktningen idag :)

Nu var bilden väldigt liten men det ser ut som att sadeln ligger väldigt långt fram?

här kommer lite färska bilder från första gången jag red western, på min medryttarhäst som bara är westernriden :) Dock står vi bara stilla på bilderna ;/
Samt en bild på min vackra medryttarhäst :)

91107_1253718644.jpg

26381_1253718715.jpg

50992_1253718910.jpg

Senast ändrad:

Uppdaterar med lite ridbilder nu när jag har haft prickiga monstret i ca 3 månader. Han håller på att testa mig för fullt, så vi jobbar enbart med lydnaden just nu.. att han ska gå fram för skänkeln och i den riktningen jag har pekat honom! Så döm inte oss för hårt.

Att stå still och se fin ut är han bra på iaf!
standingj.jpg

Han är inte rädd för buskarna bredvid ridvolten, men vilken bra orsäkt att stanna!
walking.jpg

Trav går stundtals rätt fint när man väl får upp honom i det, men sen blir det tvärrstop!
trotw.jpg

Hans galopp är så otroligt fin och trevlig att rida, ingen bråk här inte, och jag hoppas det fortsätter så.
canterg.jpg

Han är helt omöjlig att vara sur på i längden.. oavsett hur mycket han bråkar!:love:
headshotsharperjpg.jpg

*kl*

lite bilder från sista turen innan hon for till fodervärden. tagna igår
(och jag vet att sadeln har halkat lite långt fram och att hon är liiite rund om magen...:angel:)

DSC05753.jpg

DSC05755.jpg

DSC05758.jpg

Lite nya bilder från oss... :)

Lillasyster på min 3åring...
DSC01228.jpg

mys i hagen...
Bild0067.jpg

Ursäkta kvaliteten, taget med min mobilkamera

*kl*

Så kommer äntligen lite nya bilder på mig och Kitty. Påminn mig om att inte betäcka på 10 år...
De här är från Morganhästens dag i lördags.
morganhastensdag16.jpg

morganhastensdag17.jpg

Vi testade grind för första gången ordentligt och det gick skitbra, så vi tog den på vägen ut också...
morganhastensdag21.jpg

Bonusbild på sonen som skötte sig bra, han var bara något frustrerad när mamma var inne i manegen och han fick stå kvar ute.
morganhastensdag08.jpg

Ännu en bonusbild; Dan Hawkins 3 år, son till mitt andra sto
morganhastensdag01.jpg

graaand.jpg

Bortse ifrån min extremt dåliga sits här. Jag skäms redan.
kolla på den vackra hästen :love:

P1050796.jpg

Det är väl inget fel på den förutom att du lutar dig lite framåt? Trevlig med någon som inte sitter i stolsits i westernsadel som ungefär 98% av vi övriga gör.. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
828
Senast: MML
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 038
Senast: Puffindog
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
479
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg