Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag antog att det var en quarter eftersom ägarens andra hästar varit sådana och den inte är skäck, men när jag kollade stammen så var det visst en paint.
Hade en liten photoshoot med medryttarhästen igår och vi "klädde ut oss" till nån form av westernekipage. Varken jag eller hästen har ngn koppling till western egentligen men tänkte att bilderna kanske kan passa här iaf! Jag försökte rida på lite längre tyglar men det var rätt svårt då hon bara ville dra iväg... ^^
Min medryttarhästs ägares syster har en ung westernhäst som jag red lite igår när vi ändå var inne på westerntemat..
Ta det för vad det är, jag kan typ ingenting om western... x)
Maken, brorsonen och Painten.
True Grit's lunchapus...
Make och "Old Blackie" kollar staket
samma jakla ungtjur traskade genom staketet Hela sommaren...
Maken och Jack har "a hard day at the office"
Sa har ser det ut nar man flyttar kossor - ryttarens vy da...
Helgnoje, aven kant som MRCA Finals.. forresten, inga hastar, kossor, tjurar, ungkor, ungtjurar eller nagot annat pa fyra ben skadades. Daremot var det nagra ryttare som blev rejalt blaslagna.
Kan ju kanske tillägga vad som händer hos oss. Jack har lite bärrandsröta och eftersom jag inte vill ha någon sprängverkan så är det Boaboots som gäller så länge det är lera och mjukt i marken. Inga hovar ingen häst liksom. Så här söt är han i sina gympadojjor
Njaä, jag hann klänga lite på honom innan han drog igång en växtperiod igen. Sen åkte han på lymfangit medan jag var i norrland och letade gård så nu till veckan tar vi nya tag med uppsittning och inridning
Tex - ja vi siktar på att slå banorna här omkring med häpnad i alla fall... Om så bara för manens skull
Hästnyheter Å andra sidan måste de ju kolla starthistoriken om man ska kunna stoppa den här typen av stolpskott, eftersom de inte verkar ha eget förnuft
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.