Era senaste bilder - western

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Era senaste bilder - western

Det är väl inget fel på den förutom att du lutar dig lite framåt? Trevlig med någon som inte sitter i stolsits i westernsadel som ungefär 98% av vi övriga gör.. ;)

Jag har tyvärr lagt till mig med den ovanan, - att luta mig frammåt samt svanka lite. Jag får be min tränare att skälla lite mer på mig så jag fattar någon gång :D

Här kommer några bilder från i sommar. Inga ridbilder tyvärr..

29569329.jpg

29569333.jpg

Påklädd för en halter.. :)
29569335.jpg

Senast ändrad:

KL
Taget från en dag då vi skulle på ridlektion, men inget blir som man tänkt sig. Självklart hade min drullputte gått och blivit halt. Det varade ca 1 dag. Förhoppningsvis hade han vrickat sig i hagen. (inte märkt antydan till något annat)

29571684.jpg

29571565.jpg

Phigalle från gårdagen innan vi skulle åka iväg på clinic.
Brllopet010.jpg

Brllopet002.jpg

Så fina de är :laugh: Är shettisen också åring?

kl

Nu har båda mina hästar flyttat till sina respektive fodervärdar, så jag står numera utan häst :(
Men jag har fått bilder från unghästen, och besökte valacken i helgen så jag tog såklart några bilder på honom.
29524971.jpg

29599451.jpg

29599425.jpg

Nä, faktiskt inte, tid är väl det enda jag har (väldigt) gott om!
Ingen ork, ingen lust och inga pengar... :crazy: Jag är sjukskriven och det senaste året har jag knappt orkat titta åt hästarna. Så jag tyckte det vore bäst om tag tog en paus ett tag. Jag hoppas att hästintresset kommer tillbaka senare.

Vilka livfulla bilder! Härliga hästar!

evalill och volvo740tjej. Tack =)

Så fina de är :laugh: Är shettisen också åring?
[/IMG]

Tack!:laugh: Ja Nalle är bara ett, iaf enligt uppfödaren och passet, men jag har börjat undra... man skulle utan problem kunna lägga till en 5 bakom 1 för det är ungefär så han upplevs!:p

Hoppas att du kommer på fötter igen och att hästintresset och orken kommer tillbaka igen, då har du ju två väldigt fina hästar som väntar på dig!:)

kl

jag och winnin idag efter dagens ridpass. fina hästen skötte sig exemplariskt =)

bild0076_57387099.jpg

Jättehärlig bild/häst :love: Men synd på grenen mitt i ansiktet på ryttaren :p Fast det kanske var meningen :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
828
Senast: MML
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 038
Senast: Puffindog
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
479
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix