Era senaste bilder - western

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Era senaste bilder - western

Hög häst och en stel ryttare :rofl:

Bild1064.jpg

Pall!! :idea:

Hehe ja det gjorde jag med... är fortfarande själaglad över att han är här på riktigt :love:

Och japp, han är rätt rejäl... vet inte riktigt hur hög han är, nånstans runt 155 cm i dagsläget gissar jag på. Ska försöka låna mig en mätsticka här framöver.

Är det där painthingsten som varit till salu rätt länge som du köpt?

Ja det är det nog, jag vet ju inte säkert att det är honom du menar förstås men jag antar det... :)

Tackar för gratulationerna, och så himla liten är han inte... får väl se var han stannar... för min del får han gärna sluta växa redan nu :angel:

Grattis till en mycket fin häst!!! Jag har blundat varje gång jag sett honom...kört ett envist mantra att jag inte kan ha fler hästar just nu :o ...

Så här såg det ut när Rocket fick sadel första gången ;)

Hur cool som helst från början...sen ett varv i värsta bronco-stil...sen hur cool som helst igen. Han är skön!

Vad kul att snyggingen hamnade hos dig, nu får man förhoppningsvis se mer av honom!:D
Jag är inte mkt för skäckar, men Will är verkligen läcker!:love:

*kl*

Jag och syrran har köpt en ny häst!

Nallebo Sivert "Nalle", 1-årig shettis hingst, om det blir så mkt westernhäst av honom vet jag inte men det återstår att se!:laugh:

och ett par nya på Nimbus som definitivt kommer bli westernhäst!:D

augusti%20268.jpg

augusti%20287.jpg

LITEN?! :eek:
Jag vet i och för sig inte hur lång du är, men jag tycker alla hästar över 1,50 är för stora, hihi :D

Haha:D Jag är 1,77, tycker att de ska vara åtminstone 1,60, men gärna större:d

Vid 1,50 så är de nästan ponnier jue;):D

Haha:D Jag är 1,77, tycker att de ska vara åtminstone 1,60, men gärna större:d

Vid 1,50 så är de nästan ponnier jue;):D

Lovar...det går att komma över den känslan. Gick från 165 cm mankhöjd till ... 148 cm :o ... och jag är 174 cm i strumplästen. Nu är fröken en mycket rejäl dam med på tok för mycket energi så jag är väldigt glad att hon INTE är 160 cm:crazy:
090809KickioLilly1.jpg

Haha, då kan jag säga att Lew nästan såg liten ut på min kille på 1.45....Fast han är ju grövre, Willy blir nog perfekt!!!!:love:

Har ju själv dreglat över honom i ett år, nu får jag ju iaf vila ögonen på honom dagligen!!!;)

kl

Här är några nya på min söta (och galna) häst! Det var hennes blivande fodervärd som provade att longera, och det gick stundtals ganska vilt till :D
(Om ni undrar vad det är för vita fläckar i ansiktet så är det salva, hon har en massa sönderkliade bett...)
29131779.jpg

29131780.jpg

29131813.jpg

29131811.jpg

29131812.jpg

29131859.jpg

29131861.jpg

Haha, då kan jag säga att Lew nästan såg liten ut på min kille på 1.45....Fast han är ju grövre, Willy blir nog perfekt!!!!:love:

Har ju själv dreglat över honom i ett år, nu får jag ju iaf vila ögonen på honom dagligen!!!;)

haha ja jäklar vad förvånad jag blev när jag såg den bilden :) tror med han blir alldeles lagom till alla mina 159 cm över marken... :)

Jag mätte bägge grabbarna i går faktiskt, Apollo är nu 140 cm och Willy 153 :)

Lite nya bilder på Sillen :laugh:

29145849.jpg

29145847.jpg

29145833.jpg

29145834.jpg

Hmm jag bara älskar den lille gule :love: :love: :love:

Nettan

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 605
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
830
Senast: MML
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 038
Senast: Puffindog
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
479
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • FÅRtråden