Era senaste bilder - western

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Era senaste bilder - western

Sorrel- snyggg häst du har!!

prövar att lägga in en bild på min egen fining:

Wow_What_A_Fella

Lite virrig idag, får skylla på sömnbrist (haft sjuka barn under natten)
Kanske skulle ha presenterat herrn på bilden också:p

Han heter Wow What A Fella och är en 5 årig quarter (numera) valack, skuren i år.
Han är e: Bad Like I Wanna Be
u: Colonels Poco Powwow (e: Colonels Fella)
Han tränas för att bli reining, cowhorse häst.
Vi har inte varit ute och visat oss än, då jag ägnat mig åt att bilda familj de senaste åren, jag hoppas vi kan komma ut tillsammans nästa år.

Oj, tackar tackar för alla kommentarer :o

Han är kallblodig travare, men han har aldrig kvalat, köpte honom som 4åring.
Och ja... han suckar varje gång jag vill hitta på nått kul ;)

Nu är han 15 (att åren går så fort!) men han har aldrig slutat leka.

25845574.jpg

Han fick dock veta att han levde av Madame efter det!:rofl:

23904764.jpg

chili16.jpg

chili17.jpg

chili6.jpg

Och så bonusbild, var inte meningen att det skulle ta tvärstopp men Chili var lite överambitiös :D
chili9.jpg

Gud vad fin hon har blivit :love: får man se er på Greva i oktober? ;)

Q4ever: Tack, din kuse är inte så tokig den heller :laugh: :love:

tackar tackar!
Din häst är med väldigt fin! :)
Hur gammal är hon nu? För visst var det den hästen som du köpte som unghäst? Ni ser ut att vara klara för tävlingsbanan!

Japp, min med!;)

Han är ju min egen uppfödning så det blir en speciell plats i hjärtat för honom!
Hoppas på ett helsyskon till honom i vår, ska kolla på 90 dygnet på Powwow till veckan!
*Håller tummarna*!

Dessutom har jag ju valt att spara sperma efter honom.
Jag har fryst in ca 30 doser på honom varav 2 har använts i år till ett sto jag köpte. Hon tog sig direkt på fölbrunsten, men tyvärr resorberade hon, upptäcktes vid 45 dygns kollen( hon var dräktig på 27 dygnet innan) Så henne kollar vi med till veckan om det lyckades ta sig sista gången....
*håller tummarna igen!*
Han har en avkomma i år, och minst 1 som kommer nästa år, 2 om mitt sto också är dräktig.

Japp han ska behållas som hingst :D Har betäckt 3 ston med honom i år varav den ena är mitt eget :love: det ska bli så spännande att se vad han lämnar efter sig nästa år :p

Vad är det för stam på din lille hingst???

Japp han ska behållas som hingst :D Har betäckt 3 ston med honom i år varav den ena är mitt eget :love: det ska bli så spännande att se vad han lämnar efter sig nästa år :p

Vad är det för stam på din lille hingst???

Han är en welsh och quarter-korsning :) Ska bli väldigt spännande att se hur han kommer se ut som vuxen! Farfar är Bad Like I Wanne Be :)

Han är riktigt fin nu som ettåring! Stor fin rumpa emn lite mer högrest än quater i allmänhet. Mamman var c-ponny och pappan 154 cm så han blir nog runt 145-146 cm tror jag. :)

Tävlade för första gången igår, fotat med mobilkamera så det blev inga snygga bilder tyvärr

29203203.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 605
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
830
Senast: MML
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 038
Senast: Puffindog
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
479
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka