Era senaste bilder - western

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Era senaste bilder - western

Malumbub: :love:

Sorrel: Ja visst har hon :D Jag vet inte riktigt ännu, beror lite på vad plånboken tillåter. Tyvärr ser det rätt mörkt ut just nu då vi precis lagt 10 lax på en trasig koppling på bilen :(

quarter4ever: Tack :) Hon är tre nu (fyllde 1 juni) Jajamensan det är det. Hon kom till mig som 10 månaders bebis :D

Isabelle L: Tack! hehe, ja det är nästan för långt :p

Här kommer lite bilder:)
JAg sitter som en kråka, men är väldigt stolt över hästen som utvecklas hela tiden. Han var en skrutt när han kom till mig, men nu börjar det arta sig!
Antar att det syns att han är en travare;)

skickar med ett kort från hur han såg ut från början

Senast ändrad av en moderator:

tack vad snällt=)
Köpte honom April-08
Han är född-98

Visst är vinterpälsen lite missvisande, men kan ju lugnt säga att det är mer liv i honom nu än då. Mer glans i pälsen och glimt i ögonen:love:

kl

Om nån undrar så är vattenpölarna i Värmland fruktansvärt bra på att träna slidestopp på...:idea:

MEN!

Ta av det förbannade hornet annars gör det ont.

29210152.jpg

Så går det när man vill ha en stilla tur i början av veckan...

Det var bra jobbat! :laugh: Han ser högre ut oxå... dunderhonung?? :D

Haha, ja man kan tro det:D

Men det är väl hållningen som blivit bättre allt eftersom han mår bättre och blir starkare.

Jag vill säga det att han var inte vanvårdad eller så när jag köpte honom, det var snarare okunskap om ridning och foder:(

Vad han har vuxit och vad fin han är Nettan :)

Har du haft soltäcke på honom eller har han behållt sin fina färg ändå?

Nu kommer bilder på vår 2-åring, Jack :love:. Imp från Usa som fölis. Efter California Champagne och mamma heter Docs Star Patient som importerades samtidigt.

jack2334.jpg

jack1.jpg

Som fölis
jack221.jpg

Chilli

Och sedan min favorit efter Sessan(och Diesel & Paul), Tic Tac

Senast ändrad:

Tack vännen :D visst e han fin :love: Nej han har fått behålla färgen - har endast haft täcke på honom när det har varit mycket flygfän i luften :laugh:

Nettan

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 605
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
830
Senast: MML
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 038
Senast: Puffindog
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
479
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattras som rävar inte tar?
  • Förbereda hundar inför bebis?
  • Valp 2025