Era senaste bilder - western

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Era senaste bilder - western

ååå han e ju så läcker:love::love::love::love:han ser ännu "maffigare" ut än när jag såg honom:love::love::love:

missbrukar tydligen love smilien, men han e värd varenda en:)

*KL*

Detta är min nya häst som jag har haft sen i maj. Tyvärr har jag inga ridbilder än.

29155525.jpg

Tack :) Det är en 5 -årig quartervalack som ska tränas och tävlas i reining. Han är efter Lone Bright Star och undan Skips Dusty Dude. Helbror med Dustys Mr Silver som ägs av en bukare. Otroligt samarbetsvillig och lättlärd häst som är jätterolig att rida. Han är grundutbildad för reining/working cowhorse men jag kommer nog bara satsa på reiningen.

Hihi - kan inte låta bli :p ännu en bildbomb på min lille gule :love: :love: :love:

29161822.jpg

29161948.jpg

29162015.jpg

29161860.jpg

TACK :p Ja han utvecklas hela tiden till det bättre :love: undrar hur han kommer att se ut när han är färdig :eek: han är ju bara 3 än så länge :D

haha det är en av träningshästarna - en c-ponny som är alla möjliga raser korsade men mest knabstrub......:rofl::rofl::rofl:

Tack :) Det är en 5 -årig quartervalack som ska tränas och tävlas i reining. Han är efter Lone Bright Star och undan Skips Dusty Dude. Helbror med Dustys Mr Silver som ägs av en bukare. Otroligt samarbetsvillig och lättlärd häst som är jätterolig att rida. Han är grundutbildad för reining/working cowhorse men jag kommer nog bara satsa på reiningen.

Han är så söt din Ringo! :)

Här kommer brorsan!! (Silver =))

28375194.jpg

Slänger in lite på min prins från lite miljöträning, ridbilder kommer senare när jag fått tag i en kamera.
Som vanligt så är han gos och knas.

29137233.jpg

29137237.jpg

29137327.jpg

Slänger in lite på min prins från lite miljöträning, ridbilder kommer senare när jag fått tag i en kamera.
Som vanligt så är han gos och knas.

29137233.jpg

29137237.jpg

29137327.jpg

Vilken cool häst du har:cool:

På sista blden ser det ut som han säger:
- Matte nu när jag varit så duktig. Kan inte jag får lite mat nu då?:D

haha det ser ut som att han bara "Jamen jaaha, nu börjar matte igen. Jaja, bara att fortsätta äta och ignorera så slutar on nog snart *suck* ":D Cute!

Min förra häst envisades jag alltid med att träna med träna med pressenningar & smälla ballonger och sånt, trots att han inte var ett dugg rädd för sånt. Slutade med att när jag tog fram långpisken (för tillits-träning:)) och ballongerna så bara drog han en djup suck och typ ställde sig för att sova. Typ "jaja, hon ger väl upp snart...":D

Man undrar ju nästan om det är vi ryttare som måste miljöträna ibland, inte hästarna, hehe:D

Tack :laugh: Men det är en 3-årig hingst :p Dessutom är din pålle lite samma linjer :angel: dock inte förränns längre bak men ändå......

Silver är inte ful han heller :rofl::rofl::rofl:

Sillen är rent Wiescampavlad :love:

Senast ändrad av en moderator:

Vad fin han är :love: vad är han för något - ras, ålder?

Sorrel:

Åh va kul att han är hingst! Ska du behålla honom som det? :) Han är väldigt fin! Dom blir små belgien blue våra hästar, men jag gillar maffiga hästar! :) Ska ju inte kännas som man rider ponny.. :angel:

Vi har en liten ettåring som är hingst hemma, förhoppningsvis blir han fin och bra i huvudet och då ska han få gå kvar som hingst och betäcka stona hemma :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 605
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
830
Senast: MML
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 038
Senast: Puffindog
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
479
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka