Era senaste bilder - western

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Era senaste bilder - western

ÅÅh! Vad mysigt med t-shirt väder! :love:
Tjusigt! Har du tricktränat henne innan eller har ni börjat nu?

Ja den är helt underbar! :love: Den var extra fin igår när solen började bryta igenom dimman så jag var tvungen att be kompisen att fota. :D
Där är alltid lika grönt och fint!

Nej, vi har börjat nu och hon fattade rätt fort vad det handlade om - begåvade häst. :D Vi kan inte så mycket än, men vi lär oss. ;)

*kl*

Nu kan jag ÄNTLIGEN uppdatera med nya ridbilder! Från helgens clinic som gick mycket bättre än väntat. Min gamla travare gör verkligen sitt bästa och försöker verkligen utföra allt som jag ber honom om. Trots att han knappt är riden det senaste året, så gick han nästan bättre än någonsin! Jag kommer inte kunna komma så mycket längre med honom än vad jag har gjort nu.

Lördag:
26915057.jpg

26915135.jpg

26915238.jpg

26915248.jpg

Söndag:
26931106.jpg

26931154.jpg

26931152.jpg

26931209.jpg

*kl*

Jag har också lite nya bilder men några är av dålig kvalitet

2009-03-2914_08_0013.jpg

2009-03-2914_08_0002.jpg

2009-03-2915_15_0002.jpg

Det är gott med mineralvatten ;)
DSC00223.jpg

DSC00213.jpg

Han har också gjort debut inom hoppning :D. Har nog aldrig hoppat förut för han såg ut som ett frågetecken till en början men sen gick det bra. Medryttaren som rider

super fina bilder:bow:.... inte bor vi i samma land va???

Haha.... här är de ju bara massor med snö o is.

Nya bilder från i går, det fina vädret vi hade i lördags var som bortblåst, målnigt och regna hade vi i stället :mad:
26934334.jpg

26934333.jpg

Han ser jättefin ut :laugh:.
Hur hög är han? Kommer inte ihåg om jag frågat det förut....

Tack :laugh:
Han är ca 153 cm, så han är inte så hög.

Konstaterat än en gång, jag bor på helt fel ställe.

Trots att vägarna börjar synas är plogvallarna fortfarande meterhöga.. Och så sent som igår snöade. Sådär den 23december kan man glädjas med snön men nu kan den fan fara å flyga!!!

Jättefin tecknad :d
Är det en ponnypadd du har? ser inte ut som en klassisk :)

*kl*

bilduppdatering från oss då :) har inte fått tag i någon som kan fota oss nu när westernsadeln har kommit. Men tog lite foton på Affe idag, då en baksko är riktigt lös..

_MG_1794.jpg

_MG_1791.jpg

ooh! då ska jag genast börja jaga efter en sån! :d min lillkille försvinner ju nästan under den vanliga padden :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 609
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
832
Senast: MML
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 038
Senast: Puffindog
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
479
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka