Era bästa tips?

silverblom

Trådstartare
De ska skriva ihop lite kul grejer om oss på jobbet och ha på vår interna hemsida, så vi ska svara på lite frågor, en fråga var:

-Mitt bästa tips?

Det står helt still i huvudet, någon som har lite halvkul tips?

De ska skriva ihop lite kul grejer om oss på jobbet och ha på vår interna hemsida, så vi ska svara på lite frågor, en fråga var:

-Mitt bästa tips?

Det står helt still i huvudet, någon som har lite halvkul tips?

Har du nåt partytricks att tipsa om? Eller nåt sånt där skitbra i köket som folk normalt inte gör men som underlättar massor?

Om man behöver luta vinet men har inte tiden kvar, kör i mixern några sekunder så blir det luftat på sekunder. Men för guds skull berätta inte att ni gör detta!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har hamnat i lite av en soppa med en hemsida jag handlat på. Först dröjde varorna, de kom först när jag pausat fakturan på Klarna... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
3 752
Senast: MissFideli
·
Fordon Jag sitter och slötittar annonser på bilar, ev. köpa min första bil. Kanske imorgon, nästa vecka eller kanske inte ens sker om flera... 2
Svar
21
· Visningar
957
Senast: Hermelin
·
Övr. Katt Hej! Har ni några tips på hemsidor/youtubekanaler/instagramkonton osv osv med mycket kattberikning? Och då menar jag inte basic-grejer...
Svar
1
· Visningar
274
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 323
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka