Visst ja, mina japanska knivar ar nog det jag anvander mest och som forenklar det jag gor i koket mest.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det absolut bästa du har i köket? Något som du använder varje dag, eller som underlättar någon tråkig syssla, eller bara är något roligt som förgyller matlagningen?
Jag kan börja med min hackarburk från Rusta, kostade knappt någonting men används orimligt ofta när det ska hackas grejer. Extra bonus för att barnen tycker det är roligt att dra i handtaget, så har de plötsligt gjort allt hackande
Visa bifogad fil 102071
Räknas bänkdiskmaskin som kökspryl? I så fall den ! Annars är jag väldigt förtjust i min crockpot också....Vad är det absolut bästa du har i köket? Något som du använder varje dag, eller som underlättar någon tråkig syssla, eller bara är något roligt som förgyller matlagningen?
Jag kan börja med min hackarburk från Rusta, kostade knappt någonting men används orimligt ofta när det ska hackas grejer. Extra bonus för att barnen tycker det är roligt att dra i handtaget, så har de plötsligt gjort allt hackande
Visa bifogad fil 102071
Lätt mina knivar. Jag använder Sabatier. Jag har en hel uppsättning för lite olika ändamål. Men om jag måste välja en så är det den stora kockkniven som är min absoluta favorit. Jag vet inte vad man ska jämföra med. Men att växla upp till bra knivar i köket är som skillnaden mellan att steka ägg på Trangiakök och på vanliga spisen.
Absolut. Och köttbullar blir så galet goda!Har hört folk hylla airfryer innan men nu blir jag ännu mer nyfiken efter att så många höjt den till skyarna i denna tråd.
Kan man göra tex biffar i airfryer?
Köttbullar rullas inte så ofta här men det skulle vara nice att kunna göra biffar utan att hela hemmet luktar matos i två veckor efteråt (öppen planlösning = os överallt)Absolut. Och köttbullar blir så galet goda!