Sv: Epson 766

jag var tvungen söte runt lite och kom fram till att jag ska köpa en helsyster till pinkys häst därav :) *S*
Hur var din avkomma i psyket?
 
Sv: Epson 766

jag var tvungen söte runt lite och kom fram till att jag ska köpa en helsyster till pinkys häst därav :) *S*
Hur var din avkomma i psyket?

han var underbar:love: (o då hade han ändå Nepal på mammas sida som var känd för att lämna tuffa hästar)
Otroligt lättlärd- efter 1 vecka med hängning o ledare red jag honom själv..
prillan
 
Sv: Epson 766

Har fotat några Epson-avkommor.

Cornelia (5)
f.2003, brunt sto ue.Collin 633 uue.Ambassadeur 518
Cornelia.JPG


Epsilon
f.1992, mörkbrun valack, 161 cm ue.Leopard 590 uue.Pegasus 424
Placerad lätt dressyr
Epsilon.jpg


Nala
f.2001, brunt sto u.Dicja ox ue.Etic ox uue.Rousseau ox
Nala.JPG


Zaida (1) (lånar bild från "kollegan")
f.2000, skimmel sto ue.Gulliver 494 uue.Ivigtut 496
zaida-00_2.jpg
 
Sv: Epson 766

Åh härligt, de verkar vara väldigt smarta hästar över lag. Mkt tänk innanför de vackra bruna så att säga :)
 
Sv: Epson 766



Hur såg statistiken ut för hans två sista år i aveln? Hade han (relativt) många ston in i det sista eller blev han allt mindre använd?

Min Elvira har ju 3 (eller var det 4?) äldre helsystrar, så på just den gården var han nog poppis, iaf... ;)


Du och jag har ju i så fall varsitt sto e. epson, som båda heter Elvira?! :)
 

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 406
Senast: Sel
·
Hästvård Hej! Min ponny har nu stått i sjukhage i två månader och gått 20 minuters - promenader. Orsaken är inflammation i hovled och kotled...
Svar
9
· Visningar
1 098
Senast: Sirap
·
L
  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
9 438
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 288
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp