Ensam häst i hagen?

Sv: Ensam häst i hagen?

Skulle aldrig komma på tanken att ha en ensam häst. Men som shettisägare vill jag kommentera att man skall skaffa en shettis för att det är så BILLIGT! Alla djur kostar att ha, även en liten shettis....:mad: Hovslagare, veterinär, försäkring osv. Visst, billigare än en stor häst, men med samma rätt till bra utfodring och god omvårdnad. Bryr man sig inte mer om sin häst än att man inte fattar att det är en självklarhet med en kompis behöver man inte ha varken nordsvensk eller shettis eller något alls:devil:

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 121
Senast: Juli0a
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 575
Senast: Stereo
·
Träning Min häst är egentligen allt jag drömt om - brukar säga (eller iaf tänka) att han är precis den hästen jag fantiserade om när jag var 10...
2
Svar
20
· Visningar
3 400
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 459
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar