England British Racing School

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: England British Racing School

Har också lite kontakt med Malin via msn. Hon börjar jobba hos en annan tränare imorn, men kommer inte ihåg namnet!

Jag undrade just för jag såg inte hennes gröna vantar på någon av bilderna från Tompkins. Ni får hälsa henne jättemycket och säga att jag hoppas att hon har det jättebra!:)

Kapar tråden och frågar om det är några fler som har/ska söka till 2009?
:bump:

Vilken är åldersgränsen för BRS? har glömt ;)
Jag funderar faktiskt mer på att åka på utbildningen om avel på Irland, men man får vara max 18 (fyller i mars 2009), och jag vill helst inte hoppa över ett år i gymnasiet :crazy:
jag tror det är försent att hinna fixa något nu, men någon som vet om man kan försöka söka senare, när man är typ 19-20? :confused:

Okej. Menar du på The National Stud i Newmarket? (det var den jag menade, skrev fel i förra inlägget;))
Är det en bra kurs annars? :laugh:

jag menade arb.ryttareutbildningen pa BRS:)

trivs mycket bra har, ar inne pa min 5:e vecka nu. sjalva utbildningen ar mycket bra, men livet runt omkring kan kannas lite klaustrofobiskt om man ar van att leva sjalv och fa gora vad man vill. men jag rekomenderar varmt alla intresserade att soka:)

Vilken är åldersgränsen för BRS? har glömt ;)
Jag funderar faktiskt mer på att åka på utbildningen om avel på Irland, men man får vara max 18 (fyller i mars 2009), och jag vill helst inte hoppa över ett år i gymnasiet :crazy:
jag tror det är försent att hinna fixa något nu, men någon som vet om man kan försöka söka senare, när man är typ 19-20? :confused:

Var där och kollade förra året och förstod det som att åldersgränsen är bra mycket högre? Fast det kan vara olika kurser kanske... Tycker också att den utbildningen låter jätteintressant men det är tydligen jättejättesvårt att komma in!

Okej, ajdå. Men jag ska kolla upp det hur som helst. Det verkar som att det blir ett sernare problem i alla fall ;) Det verkar toppen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Eftersom jag älskar Great British Bakeoff tänkte jag kolla på Hela Sverige Bakar. Och vet inte om det är just säsong 11, men deltagarna...
Svar
9
· Visningar
702
Senast: Jeps
·
Hundavel & Ras Alltså, det är extremt enkelt att hantera hydrolat 😅 Jag har mitt i kylen, droppar en droppe på en möbeltass eller tops, och lägger den...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 514
Senast: Pilot
·
Övr. Grenar Hej! Jag undrar hur man gör för att börja med galopp? Har ju läst en del om att dem flesta söker till british racing school i...
Svar
4
· Visningar
1 763
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 144

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka