England British Racing School

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: England British Racing School

British Racing School är väl då man lär sig om fullblod, galopp, derby, jockeys mm? Det verkar jätteskoj med galopp tycker jag, har läst nästan all fullblodsböcker i polluxserie.
Jag ska inte söka dit nästa år (är bara 12!) men hoppas du har det bra där!

Nej, däremot 2009 om inget annat inträffar :)

jag ska på intervjun i Valla den 10 ..

tänkte också försöka söka år 09 :)

BRS är det absolut bästa sättet att lära sig hur det är att jobba i ett galoppstall det är inte alltid en dans på roser men tycker man om galopphästar så.BRS är en hård skola du får jobba mycket men också lära sig väldigt mycket. va där för några år sen och älskade det...

Hade tänkte att söka dit när jag gått ur gymnasiet, så det blir antingen om de kör igång en höstkurs 2008 eller 2009 :)

jag ska åka ner nu den 10 februari (:

Du kommer att ha riktigt skoj ..:)
Man lär sej att mocka iallafall ...riktig mockning;)

klart ni ska söka er dit! Det är jättekul, jobbigt men kul! Tiden hos en tränare sen (som ingår) är heltunderbart rolig!
lycka till!

// jess som var där för ett par årsen.

Jag vill söka dit :D Min dröm att bli jockey (L)

rekomenderar alla som känner sig sugna att söka, det är verkligen en upplevelse. jag har nu gått på skolan i 4 veckor, och har inte ångrat det en sekund. Det är slitsamt och många knasiga regler, men det positiva övervager definitivt det negativa:)

Är du på skolan nu? Finns "scotty" kvar? Och Tatika? For william??

Ja scotty finns kvar. ingen av de andra.. jag är också på skolan nu.. den är verkligen super. Hästarna är underbara.

Åh då har ni missat fina hästar. scotty var min passhäst :).

okej.. jag har Frilu och LaBamba.. de är goa båda 2. :D

Är det någon av er som går på BRS nu som har någon kontakt med Malin W som gått BRS och sen jobbat hos Mark Tompkins? Hälsa henne från mig om ni ser henne! Har inte hört av henne på ett tag

Är det någon av er som går på BRS nu som har någon kontakt med Malin W som gått BRS och sen jobbat hos Mark Tompkins? Hälsa henne från mig om ni ser henne! Har inte hört av henne på ett tag

Jag går inte på BRS men jag har kontakt med Malin. Har tyvärr inte träffat henne på väldigt länge men pratar med henne någon gång i veckan via msn.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Eftersom jag älskar Great British Bakeoff tänkte jag kolla på Hela Sverige Bakar. Och vet inte om det är just säsong 11, men deltagarna...
Svar
9
· Visningar
702
Senast: Jeps
·
Hundavel & Ras Alltså, det är extremt enkelt att hantera hydrolat 😅 Jag har mitt i kylen, droppar en droppe på en möbeltass eller tops, och lägger den...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 514
Senast: Pilot
·
Övr. Grenar Hej! Jag undrar hur man gör för att börja med galopp? Har ju läst en del om att dem flesta söker till british racing school i...
Svar
4
· Visningar
1 763
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 144

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka