Engelskt fullblod f- 93

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare varbergs_elin
  • Startdatum Startdatum
V

varbergs_elin

hejhej:)
jag har ett fullblods sto född 1993 en kanon tjej och jag hade velat ta ett föl på henne innan hon blir allt för gammal. så har lite frågor här om vad ni tycker.

är hon för gammal ?
och lite tips på var man hittar hingstar nära hallands kommun.
Tack för svar:)

Sv: Engelskt fullblod f- 93

hejhej:)
tack för ditt svar ja hon är i fgull kondition och fullt frisk. har du något tips på någon hingst?
Mvh E

Sv: Engelskt fullblod f- 93

Var du hittar hingstar beror lite på vad du vill ha för hingst. Samma för att ge dig råd om hingstval så måste man veta vad du vill ha ut av avkomman och inte minst mer om stoet än hennes ålder.
Så vad vill du ha för typ av avkomma?
Vilka förutsättningar har stoet att föra vidare för att du ska få den avkomma du vill ha?
Vad behöver hingsten ha för egenskaper för att matcha stoet?

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 868
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 626
Senast: lizzie
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 646
Hästmänniskan Jag vill skaffa häst, och har redan ställt frågor om ekonomi och anläggning. Men jag behöver också svar på hur det är att skaffa sin...
Svar
2
· Visningar
1 647
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring
  • Uppdateringstråd 31