engelska...

A

annie_91_

:confused:Hej!
Nu behöver jag hjälp.. Snart ska jag och min häst på en clinic som är på engelska.:confused: Jag som inte är så duktig på engelska är redan skit nervös. Så nu undrar jag om ni vill hjälpa mig med en liten "ordlist" med ord som man måste kunna..tack!

Det brukar alltid ordna sig med detta. De flesta engelska talande tränare bruk ger tid om du behöver översätttning eller nåt. Och glöm inte att fråga om du inte hänger med med någonting det är synd att missa nåt viktig för blygheten skuld:o...

Hoppas du har kul på din clinic, lycka till:banana:

Sv: engelska...

Plus att det är en jättebra chans att öva på din engelska!
Tänk om du i framtiden ska ut och tävla i andra länder, då måste du kunna engelska ;)

Att använda sig av kroppspråket funkar ju också.

jo det är sant..är det nån mer som har tips om ord?

Kan du inte istället tala om vad det är för typ av ord du vill ha?
De listorna jag skickade till dig är fulla med massor av hästord.

Kan du inte istället tala om vad det är för typ av ord du vill ha?
De listorna jag skickade till dig är fulla med massor av hästord.
Tack för listorna! Jag menar om det finns fler som känner till sidor med ord som är bra att känna till....Är svårt att komma på bara så där vilka ord man bör kunna.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 443
Senast: monster1
·
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 746
Senast: Nevermind
·
Övr. Barn Jag skulle behöva lite tips på julklapp. Det är till min systers son som är 8 år. Han säger att han vill ha "en sån låda med experiment...
Svar
5
· Visningar
730
Senast: Tilly_85
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 609
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025