Engelska fullblodsttråden 9

Sv: Engelska fullblodsttråden 9

Vet du vart dins storasyster tog vägen? Kom o tänka på henne häromdagen. Var så nära på att lyckas knipa henne.

Coolio?

Hon bor i ockelbo typ... hittade henne på blocket för ett tag sen, sökte medryttare... sms:ade hela kvällen med ägaren å hon verkar ha det bra, vilket värmer i hjärtat :)

Nu måste du fräscha upp mitt minne... hade du ridit i stallet där min stod? *senil*

Äsch, det står jag så gärna ut med ;) Så fin som han är.

I lördags fanns det bara ett ställe som jag ansåg var ridbart på Täby (förutom stora banan)...ledvolten!

Så jag lotsade ner gamle tage dit och travade runt lite och trimmade.

med stoooora ögon och väldigt högt blåsande trippade farbrorn runt i början (han har väl kanske inte varit just i ledvolten sedan han startade) Efter en stund kunde han dock slappna av och visade faktiskt bra tryck på slutet. :)

*kl*

Kan ju lägga in en sommarbild jag hittade på den ena av fullbloden :D

En aning slö och trött

I120703038.jpg

Lånar min egen knapp.

Tänkte att här inne kanske det finns någon som känner någon som gillar och är bra på fullblod och är sugen på ett litet projekt. En av våra kommer inte starta fler lopp och vi är måna om att hitta helt rätt hem åt honom, då han är lite knepig. PMa mig för mer information.

Lånar min egen knapp.

Tänkte att här inne kanske det finns någon som känner någon som gillar och är bra på fullblod och är sugen på ett litet projekt. En av våra kommer inte starta fler lopp och vi är måna om att hitta helt rätt hem åt honom, då han är lite knepig. PMa mig för mer information.

Skicka till mig ;)

Jag gillar knepigt, men jag ska inte ha fler! Skicka till toughcookie, hon behöver en ny! ;)

Det är han faktiskt, lilla gangstern. Tror han kommer kunna hoppa. Smidig, orädd och spänstig! Ett mkt bra pris också faktiskt.

Härligt. Det var världens roligaste lilla häst. Tyvärr gick hon ju o vann samma dag som jag i princip blivit lovad henne, så det sket sig ju.
Jodå, jag har ridit där. Din har jag också ridit, som två och treåring tror jag. :)

Lite uppdatering på min. Har ridit i nästan två veckor i princip dagligen. Ett enda litet bocksprång än sålänge (vilket är typ 99 mindre än min snart 22 - åriga "pensionär" denna vecka). O först har hon fått gå när alla vuxna tanterna sett sabeltandade tigrar i skogen o vägrat röra sig framåt. Nu kom snön tillbaka, så nu ska vi gasa!

Senast ändrad:

Ja coolan var fin å snäll hon :-)

Men, då har jag tvingat dig å leta bilder på min förr antar jag? ;-)

Kom å rid, hon är typ som när hon var 3 fortfarande ;-)

Hejsan, ny här.
Har en blodis sen snart 3 år tillbaka.
Han heter French Accent -06 e. Mirio u. Queen of Hearts ue. Heart of Oak
En personlig kille med egen vilja men helt underbart gosig och snäll.

välkommen!

vad roligt, jag kollade den här om dan, undrade vilka av Queen of Hearts ungar som fanns var, så dök du upp här :D

Liknande trådar

I
Avel Japp, nu är det bestämt att Iza ska betäckas i år igen efter mkt funderande. Hon betäcktes fyra gånger förra året(Okeanos) utan...
Svar
4
· Visningar
1 323
Senast: izadora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka