Engelska fullblodsttråden 9

Sv: Engelska fullblodsttråden 9

Missade att jag fått svar. Men som sagt, ja han är skimmel.
Världens finaste :laugh:
Försökte lägga ut en bild med mobilen men det gick ju
såklart inte...

Kan ni förklara för mej hur man lägger in foton? Jag får bara fram http://...... Men jag villl ju ta en bild från datorn eller mobilen :confused:
HJÄLP! ;)

Det går inte att lägga över kort direkt från mobilen eller datorn till buke. Du måste först lägga upp dem någon annanstans på nätet, ex facebook (Då i ett offentligt album.) Sedan högerklickar du på bilden och få fram bilden som du vill använda´s bildwebbadress. Den klistrar du in i bukes bildfält.

Oja, skakade på huvudet o pep varje gång innan hon for iväg i små bockserier, så man hann ta tag i fegsnöret o hänga på :D
Jag tror det, tyvärr har jag inga direkta bilder därutifrån.

Haha, det låter stabilt. Minns när hon skenade två varv runt banan m tränaren inför ägarna, o vi andra försökte inbilla dom att det skulle gå sådär fort :angel:, men det gör jag gärna, hon var trevlig :)

Vilket sammanträffande :) French Accent eller Frallan eller hur många smeknamn som helst ;) Är hennes förstfödda, nu blev han ingen stjärna utan hamnade först i värmland innan jag hittade honom på blocket.

Han är numera "tant-häst" till mig och vi tar en dag i taget för att bli en trevlig ridhäst :laugh:

Senast ändrad:

Tycker Bonnie ser jämnast ut just nu, men än är det ju långt kvar till färdiga hästar såklart. Alla är fina, jag har ridit alla utom just Bonnie. Nanook är en riktig godbit, extra roligt med henne är ju att vi haft så många syskon till henne (bl.a polar bear, Alaska state, terre Adelie och tigris altaica som startar imorgon). Hon är ju första skimmelstoet efter mamma baby och enda funambuleavkomman född 11) så hon blir spännande helt klart.

Sen är jag nyfiken på ivy, hennes mamma gillade jag massor och hon ser ut att bli av bra modell.

Senast ändrad:

Bild från idag!
Rebecca Joli på Dillis. Jag på Thunder Storm (också blodis) :D

184536_4885676135041_1954285348_n.jpg

Idag var hon spänd, men det beror nog mest på att hon har vilat nu i några veckor pga vädret. I slutet var hon avslappnad och kunde skritta på långa tyglar :)

Hon körde pip å bakutsparkar med mig barbacka idag...
Sen på vägen till hagen så var hon så glad så jag busade med henne och "sprang av" samtidigt som jag klämde henne på nacken å sa "wwhhiii"... Hej då sa Oki med svansen i vädret i full galopp mellan hagarna hahaaa jag brukar busa med henne men hon brukar inte DRA! :rofl:
Matte var jätterolig idag!

Men de är söta med sina personligheter ;-)

Tycker Bonnie ser jämnast ut just nu, men än är det ju långt kvar till färdiga hästar såklart. Alla är fina, jag har ridit alla utom just Bonnie. Nanook är en riktig godbit, extra roligt med henne är ju att vi haft så många syskon till henne (bl.a polar bear, Alaska state, terre Adelie och tigris altaica som startar imorgon). Hon är ju första skimmelstoet efter mamma baby och enda funambuleavkomman född 11) så hon blir spännande helt klart.

Sen är jag nyfiken på ivy, hennes mamma gillade jag massor och hon ser ut att bli av bra modell.

BOnnies mamma Blue Jean är jättestor runt 170....men Bonnie blir nog något mittemellan papps o mams! Mormor var ännu större! Kul med uppdateringar:bow:

Minsann! stor tjej :)

Vi har ju en till Blue Jean-avkomma i stallet (maddox). Han är också hög (nära 170... plus minus någon cm). Så kanske att Bonnie skjuter i höjden och blir en stor tjej hon med :P

Nu i veckan är vilan slut för våra barn, nu ska de få lite repetition i allt de lärde sig innan vilan. Skönt är att alla barnen kan gå i walkern nu, jag tycker det är bra att kunna ge dem lite "fri skrittmotion".

Tänkte höra om det är någon här som vet något om min kille French Accent från hans tid på Täby.
Vad jag själv sett på Galoppsport så var han knappast någon stjärna ;)

min kompis jobbar i det stallet :D Supercassie känner henne med å kan nog gräva fram allt :D
Ring å fråga, de blir nog bara glada :)

min kompis jobbar i det stallet :D Supercassie känner henne med å kan nog gräva fram allt :D
Ring å fråga, de blir nog bara glada :)

Gör jag? :p Antar att den stått hos T.G. Och att det är M som du syftar på?

Frallan, kan inte minnas din häst rent konkret, men jag såg att hans lillebror kvalade i söndags. Stooooor var den. Hur stor är din?

lånar egen knapp.

jag har en "autograf" från en blodis på mitt högra lår...
Började morgonpasset i söndags med att få en ORDENTLIG spark när jag skulle tempa typ första hästen som skulle upp i walkern.

Det ser helt sjukt ut, supersvullet och väldigt spännade färgschema. jisses, jag hade glömt hur mör man blir när de träffar en ordentligt...

Min är ca 163, inte särskilt stor ;) Han stod hos T.G på Täby vet jag.
Blir spännande att se vad "lillebror" kan i framtiden.
Min var vildhäst igår när jag tömkörde, han trodde att om jag gör allt i galopp så är det snart klart :D

Liknande trådar

I
Avel Japp, nu är det bestämt att Iza ska betäckas i år igen efter mkt funderande. Hon betäcktes fyra gånger förra året(Okeanos) utan...
Svar
4
· Visningar
1 323
Senast: izadora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka