Engelska fullblodsttråden 9

Sv: Engelska fullblodsttråden 9

2ihmjkm.jpg

Här är han :love:
American Accent, numer känd som Acke :laugh:
Pappan heter Heart Of Oak, stavade visst lie fel :D

En snygg fux! :)

KL:

Jag tränar för fullt med min kille, men eftersom han bara är 1,5 (Ok, egentligen 2 nu då..) så blir det enklare saker som träns och lastning. Har testat lite klicker för att se om det var ngt för mig, och det var ju jättekul :)

Klickar träns

Klickar träns del två

Har klickat transport men är inte med på filmen..

Nu har vi barmark igen, så fryser det inte på och blir isgata så ska vi nog promenera en hel del framöver och checka läget i stora världen. ;)

Kul med klickerträning! :)

Våra små 110r vilar ju nu. Lika bra det för alla ställen man kan rida/träna på Täby nu har varit genomkassa sedan typ i söndags :(

I lördags hann jag dock med två turer, en på gamle vit och så en på favoriten M :bump:
M är en kille med lite egen vilja. hans "go to move" när han blir upprörd är tyvärr att ställa sig på bak och visa magen så att säga. (ja, han är kollad så han inte har ont, detta är hyss helt enkelt).
Som tur är lyckades han inte välta av mig (en vän i stallet sa tillochmed att hon var imponerad av min "kvarsittning" :rofl: ) och efter jag använde "mamma-rösten" och skällde lite så skötte han sig kanon. :love: bustroll

Senast ändrad:

Jag vill också vara med i er tråd :laugh:
Jag har en kille som heter Hard Rok. Stod i träning hos Catharina Vång utanför Uppsala när jag köpte honom i slutet av sommaren. Kanske någon som känner honom? :)

Vet inte exakt vilken det är, men tycker Vångs hästar i allmänhet är väldigt fina!

Välkommen!

Brukar också gilla Vångs hästar...men kan inte komma ihåg din på rak arm.

...
Såg nu att jag hade "turen" att fastna på kort när jag skruttade runt på M...

http://stallmalmborg.se/2012-12-29 001 027 (587x880).jpg

Alltså...fråga mig inte vad jag gör för min :o Men eftersom jag satt och snackade med honom typ hela tiden så säger jag väl något käckt.
han är söt iaf.

en skimmel?
hon hade ju en del ute till salu efter sommaren..

Hon har en häst i träning jag är lite hemligt förälskad i och ska hålla koll på :)

svarar (eftersom jag kollade upp den :P ) att ja, det är en skimmel :)

Och Messy, den ser ut att ha startat mot Pip ett par ggr

svarar (eftersom jag kollade upp den :P ) att ja, det är en skimmel :)

Och Messy, den ser ut att ha startat mot Pip ett par ggr

hehe jag har ingen koll på vilka han startat mot :) vet bara att Pip är den finsate killen på jorden :love:
#måstevinnapåV75snart

P1000809.jpg

Dillis som tomte :love:
Jag gör också konstig min .. Hade mamma till fotograf .. Det jobbet får hon aldrig igen.

"Dillis, titta hit! Hääär gumman, fram med öronen!" Hmm .. Du vet mamma, ibland får man bara klicka och hoppas på det bästa .. Och det brukar bli bäst också :angel:

Denna bilden är iaf helt gudomlig om man jämför med dom andra! :bow:

Missade att jag fått svar. Men som sagt, ja han är skimmel.
Världens finaste :laugh:
Försökte lägga ut en bild med mobilen men det gick ju
såklart inte...

Du din stackare får se samma bilder i två trådar.. ;) Men du får uthärda.. Hihi

KL:
Kl:

Lite bilder från idag, hade min privata fotograf med (Tidigare medryttare till mitt sto som gick bort i våras) så vi blev förevigade igen.

version-23e9c16dc08be0f80b4663d7cad73c53

version-19599073e7a4a308f84ab8f38264d15d

version-2d96efa2719435a1e595aeb9950d82a4

Och så lite tömkörning från förra veckan:
version-25f0cec09eb5c3d841f4c05fea6df02e

Just nu går det dessvärre knappt att gå över stallplanen.. ISGATA! :( Hoppas på mer vinter, snart.. Jag vill iaf kunna komma ut och promenera. Och även tömköra lite...

Liknande trådar

I
Avel Japp, nu är det bestämt att Iza ska betäckas i år igen efter mkt funderande. Hon betäcktes fyra gånger förra året(Okeanos) utan...
Svar
4
· Visningar
1 323
Senast: izadora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka