Engelsk nosgrimma

Pancakes

Trådstartare
Mitt googlande har inte varit tillfredsställande. Vilka träns finns med engelsk nosgrimma? Vilka finns hemma hos bukefalisterna? Visa gärna bild!

Vad letar du efter för något? hur vill du att det ska se ut?
Själv körde jag på ett hemmabygge av nackstycke+sidostycken från Schockemöhle och nosgrimma från Eponia
29100

Jag köper helt enkelt träns med aachen nosgrimma och tar av nosremmen och syr igen efter fästet.
Enklare att hitta billigare snygga aachen ^_^.

Många gånger är de enklare att köpa lös nosgrimma, har samma problem hatar Aachen och blir lika vrång varje gång alla fina träns har de.

Dyón har en modell där man kan ta av snokremmen utan att den ploppen som håller snokremmen sitter kvar.
Kan det heta ngt i stil med working collection?🤔

Jag har köpt flera kandar som jag använder även som träns genom att ta bort ena nackstycket. Har idag ett Otto Schumacher München kandar som jag har som träns.
Har ett sånt träns med. Det har dock Aachen som jag ej använder. Funderar på att be skomakare ta bort den flärpen.

Liknande trådar

Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som...
2
Svar
31
· Visningar
2 119
Senast: Reshästen
·
Hemmet Ni som har en liten kontorsplats hemma, hur har ni det? Visa gärna bild :) Tycker inte jag får till det bra i nya boendet så har...
2
Svar
31
· Visningar
1 694
Senast: golit
·
Dressyr Tips på bett till hispanoarab med liten munhåla. Import som 7-åring, riden på kandar med mycket stöd. Kontroll av mun vid ankomst...
Svar
12
· Visningar
841
Senast: Fiorano
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 230
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar