en viss kurs

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

sucka

Jag sitter på nätet nu och letar efter en sida som jag bara råkade hitta förut, för 1,5 månader sen. Det är några som håller kurser i AR och som också har erfarenhet av islandshästar (vilket står på sidan). Jag tror att det ligger i Linköping. Är det någon som vet vilken sida jag letar efter som kan ge mig förslag!!!?
 
Sv: en viss kurs

Leta gärna i Bukefalos länkarkiv, där man kan söka på specifika sökord.

Hittar du inte länken, du söker där, finns många bra sökmotorer. Hittar du länken via sökmotor, kan du sedan tipsa om länken i Bukefalos länkarkiv, så andra också hittar den.

Mvh

IngelaH
moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag känner mig helt knäckt och behöver input, om så bara av främmande människor på nätet... För att försöka göra en lång historia kort...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 215
Senast: Hermelin
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 103
Senast: Juli0a
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 671

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp