En varning för er i Stockholm/Haninge

Jenka

Trådstartare
Fick den här på Facebook och tyckte det var lika bra att lägga upp här också.

VARNING!! Till er som har hund eller känner någon boende i Handen)HANINGE med omnejd.RASTA INTE era vovvar,vid gropen/HUNDGÅRDARNA vid Vikingaskolan!!!!!NÅGON har hällt ut GLYKOL och RÅTTGIFTdär.SPRID detta vidare till så många du kan

Sv: En varning för er i Stockholm/Haninge

Nu bor inte jag däromkring, men jag tyckte att det var ett bra initiativ av dig att lägga upp texten här! :bow:

Men va? Ännu mer..? Nu har det pratas om råttgift i Haninge och lite överallt i flera veckor. Trodde att allt var borta nu och att det var bra igen..?

Oj, måste helt ha missat det där med råttgiftet i Haninge. Jag var ju där i julas/nyår och hörde inget. Men ska sprida på facebook eftersom många av mina facebookvänner bor däromkring.

Liknande trådar

Hundhälsa Min ena hund har ju kliat sig lite till och från i många år vilklket gjort att jag trott hon haft lite kvalsterallergi. Hon kliar sig...
Svar
11
· Visningar
1 382
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 031
Senast: Rumpnissen
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 857
Senast: Otherside
·
Hundavel & Ras Hej, Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på. Jag har själv växt upp med...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 632
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V