En vanlig tanke?

Sv: En vanlig tanke?

nix det får man inte, eftersom hästen räknas som fordon... man får lov att GÅ rakt fram i skogen men rida får man egt bara göra på stigar och vägar. så man risikerar att komma i konflikt med markägaren om man inte frågar först.

eller som jag, när jag kom efter en stig. då stöter jag hop mej med en jägare som sa att han hade suttit berädd, han trodde det va en älg. men när han såg reflexerna så fattade han ;) det är bra att ta på sej sånt när man ska ut i jakttider ;)

Sv: En vanlig tanke?

Jag är en utav dom där som älskar att vara ute i skogen men som är rädd för att gå där det inte finns en stig eller liknande(blir väldigt svårt här eftersom det knappt finns några sådana). Vet inte vad det beror på, kanske att vi har mycket sank-marker här och jag är rädd för att hästen ska sjunka och fastna.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag har varit på exakt samma plats i livet i flera år nu. Jag kommer ingenstans med mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 474
Senast: MiaMia
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en dröm. Jag skulle så oerhört gärna vilja ut och VANDRA. Först och främst Sörmlandsleden, eftersom jag bor i Sörmland, men jag...
Svar
14
· Visningar
2 068
Senast: AraSlei
·
Hästvård Jag skulle vilja läsa om era upplevelser. Jag tycker det har varit svårt att sätta fingret på vad som inte stämt och jag har haft lätt...
2
Svar
21
· Visningar
2 721
Senast: skuggi
·
Gnägg Jag är nyfiken! Är det vanligt att man gör det? Ni som sålt - har ni hälsat på hästarna hos nya ägaren? Om inte - skulle ni vilja göra...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 115
Senast: Amanda_F
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar