Singel som jag är kan jag inte dela med mig av ngn fantastisk man jag lever ihop med, men har många fantastiska män/killar i min närhet då mitt jobb är vääääldigt mansdominerat.
Den första jag vill dela med mig av är min kollega och nu mer även vän "Ö". Han fångade upp mig på jobbet när jag föll, högt och hårt. Väldigt oväntat då vi inte var mer än kollegor utan ngt gemensamt innan. Han fanns där när jag behövde ngn som mest.
Nu är han mer än en kollega, han är min vän, stöd, bollplank och förebild i det mesta.
Han frågar alltid hur läget är, och även om jag säger "Bra" frågar han igen och igen och igen, tills jag lättat mitt hjärta och får på vägen en otrolig vägledning och stöttning.
Jag kommer aldrig att kna betala tillbaka allt han har gett mig. Jag är stolt och så otroligt glad över att han km in i mitt liv just där och då!
Jag är en aningens avundsjuk på hans flickvän
En annan fantastik man är "T". Han finns alltid där. Vi delat mkt gemensamt, har alltid kul. Kan klaga på livet tillsammans, vara härligt bittra över livet. Är alltid mån om hur jag mår, känner och vill här i livet. Kommer med bra infallsvinklar och stöttar i allt.
Den dagen han slutar på mitt jobb kmr vara otroligt jobbig. Han är min stöttepelare och handhållare i livet!
Dock finns många fler att nämna men nöjer mig med dessa två. Utan dessa fantastiska män hade jag nog legat på botten fortfarande och Gert upp det jag älskar mest här i livet, Mitt jobb! Och utan mitt jobb är jag inte mycket, tyvärr!
Och jag är bortskämd med bra, kloka, omhändertagande och fantastiska män i mitt liv, tack vare mitt jobb. Jag är evigt tacksam över deras stöd och allt de gör för mig!