När man ställt till det för sig själv

Händer inte mycket. Det varken syns, känns eller ja märks över huvud taget. Trodde det ändå skulle märkas rätt fort eftersom jag är smal. Men helt platt överallt.

Nåja. Dagarna tickar på rätt händelselösa ur gravid-vinkeln. Blivande pappan har lugnat sig något. I flera veckor gick han inte att få tag på så jag började fundera på om han var död. Nu är han utomlands och jobbar så vi ska höras om några veckor.

Så en rätt ointressant uppdatering kanske. Just nu känns det väldigt ospännande men det kanske ändras sen när det blir mer visuellt påtagligt.

Vad skönt att få en uppdatering :)

Har du pratat med din familj eller varit hos barnmorskan något mer?

@napoleon Härligt att du uppdaterar! Har följt din tråd sen början, och ville inte tjata på dig att du skulle skriva, men är glad att du gjorde det :) Tror det finns fler som känner som jag!

Tänker på dig och hoppas deg löser sig till det bästa för dig!

Händer inte mycket. Det varken syns, känns eller ja märks över huvud taget. Trodde det ändå skulle märkas rätt fort eftersom jag är smal. Men helt platt överallt.

Nåja. Dagarna tickar på rätt händelselösa ur gravid-vinkeln. Blivande pappan har lugnat sig något. I flera veckor gick han inte att få tag på så jag började fundera på om han var död. Nu är han utomlands och jobbar så vi ska höras om några veckor.

Så en rätt ointressant uppdatering kanske. Just nu känns det väldigt ospännande men det kanske ändras sen när det blir mer visuellt påtagligt.

är man smal med mycket magmuskulatur kan det nog hålla inne gravidmagen länge samt att det också beror på hur bebis ligger i magen.

Skönt med lite andrum för dig då får vara ifred! Tids nog hinner du prata med pappan!

Vet inte vart du bor men om du bor i Göteborg så verkar Minna-mottagningen bra!
http://www.minna.nu/news_1.html

Liknande trådar

Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
869
Senast: Görel
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
409
Senast: Krålus
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 916
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
821
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka