@TinyWiny @Guldaskig
Kan pma er senare. Har ingen lust skriva här eftersom det ändå bara handlar om något helt annat nu.
Gör jättegärna det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@TinyWiny @Guldaskig
Kan pma er senare. Har ingen lust skriva här eftersom det ändå bara handlar om något helt annat nu.
Napoleon! Jag har också funderat på hur det går för dig och tycker du resonerar så klokt och vettigt i så svåra frågor!@TinyWiny @Guldaskig
Ja det blir nog ett heltidsjobb för @napoleon att svara alla som gärna vill veta hur det har gått@napoleon – jag vill också gärna veta hur det går och hur du mår. Du får gärna skriva PM, men jag tror att det blir många PM för dig att skriva, det är många här som har tänkt på dig.
Det beror på att INGEN rapporterade den.Napoleon,även jag skrev och undrade hur allt gått,så du får mer än gärna pm:a mig med.
För övrigt förstår jag inte hur denna tråd har kunnat gå flera sidor off topic? Annars så brukar det bli tillsägelser och radering av inlägg om man ens råkar hamna lite utanför ämnet,något enstaka inlägg.
Beror det på vem/vilka som går OT?
Det beror på att INGEN rapporterade den.