Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gillar din argumentationsteknik skarpt
Enkelt och kortfattat. Inga utrymmen för feltolkningar
@lil-sis det måste ha varit du som var gillande nr 100
Dessutom så vågar jag inte annat än att följa din uppmaning. Ditt enda ord "Nej" lät en aning hotfulltJa, varför komplicera saker?
Jag är inte alls avundsjuk eller så
Du menar att jag hittat ett sätt att bemästra mästaren?Dessutom så vågar jag inte annat än att följa din uppmaning. Ditt enda ord "Nej" lät en aning hotfullt
Men oj se där.Tror faktiskt att ägglossningen kommer nästan 2 veckor tidigt...
Eller jaha!!!Du menar att jag hittat ett sätt att bemästra mästaren?
Ja, alltså, det vore trevligt!
(Jag bytte mitt vanliga vitaminpiller mot folsyrepiller för 20 dagar sedan. Kan det ha påverkat?)
Tar du bara folsyra nu?
Jag äter "kvinnovitaminer" i dubbel dos och ren folsyra på uppmaning av läkaren på reproduktionscentrum.
Ja. Vitaminerna tog slut. Har inte orkat köpa nya.
Spelar det egentligen roll vilka man köper? Visst, anpassade efter kvinna, men sen då?
Det är mer järn i de för kvinna och ofta folsyra. Så behöver man det är det väl ett bra val
Jag äter dubbel dos pga operationen, upptaget är sämre eftersom tarmen är kortare och pillerna inte skvalpar runt i magsyra.
D är bra också, sola mycket
Så härligt att läsa @em-pirre , GRATTIS!!!Jag är gravid! Fatta! Okej, det kanske inte håller hela vägen, men just nu är jag faktiskt gravid!
Jo, D-vitamin försöker jag få i mig så mycket jag kan, men vill ändå äta extra. Och B-vitamin. Och järn. Och magnesium.