En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, det hjälps inte, jag måste skrämma upp honom ur sängen för att han ska kunna ta in information på mornarna och det är inte värt att försöka det än ;) han är så trögstartad att han somnade om alla tre gånger jag berättade att jag själv var gravid med hans barn :p

Förlåt men :rofl:

Jag är gravid! Fatta! Okej, det kanske inte håller hela vägen, men just nu är jag faktiskt gravid!

Grattis!
Just nu verkar de som att jag har fått matförgiftning från gårdagens hamburgare på diggiloo men jag lovar att öppna skumpan bara jag mår bättre!

Ni andra är väl med på bukefest nu?!

GRATTIS @em-pirre :bump::banana::bump::banana:

Även jag var tvungen att kika in här det första jag gjorde när jag vaknade. Så nu ska jag kliva ur sängen och gå och tömma blåsan innan det händer en olycka :p Hoppas du med får uppleva hur jävla pissenödig man kan vara när man vaknar på morgonen när man är gravid trots att man var uppe flera ggr på natten :D

GRATTIS @em-pirre :bump::banana::bump::banana:

Även jag var tvungen att kika in här det första jag gjorde när jag vaknade. Så nu ska jag kliva ur sängen och gå och tömma blåsan innan det händer en olycka :p Hoppas du med får uppleva hur jävla pissenödig man kan vara när man vaknar på morgonen när man är gravid trots att man var uppe flera ggr på natten :D
Jag dricker som sagt minst tre liter vatten om dagen p.g.a. överstimuleringen, så jag pissar hela tiden redan nu!

Stort grattis em-pirre =)
Dottern frågade mig just "varför gråter du mamma?"
Inte helt lätt att förklara om glädjetårar för en person jag aldrig har träffat ;)

@em-pirre har du några gravidsymptom än?
Svårt att säga. Jävligt ömma bröst och bröstvårtor. Har sedan ruvardag 4 fått ganska ordentlig mensvär nu som då, typ ett par omgånger om dag, riktiga molande kramper. Trött, yr, darrig, lite dålig matlust, lite illamående ibland.

Dock är det mycket möjligt att alla symtom beror på progesteronvagitorierna eller estradotplåstret. Sen mår man ju inte så bra som överstimulerad heller. Så det är svårt att säga.

@em-pirre varje gång jag tänker på att du äntligen fått + på stickan så får jag ett fånigt leende och blir alldeles varm inombords.
Kanske kanske finns det trots allt någon form av universell rättvisa här i livet.

Grattis igen och jag gör som @Emor och håller tummarna att det går hela vägen :)

(Och så blir jag givetvis tårögd igen :D)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Gravid - 1år Ny tråd! Håller tummarna för många plus i denna tråd! Mvh Miks
98 99 100
Svar
1 991
· Visningar
193 758
Senast: Miks
·
  • Låst
Övr. Barn Nu kör vi en ny tråd där vi hoppas på att inte så många fastnar utan får flytta över till föräldrartrådar istället :love: Mvh Miks
98 99 100
Svar
1 983
· Visningar
172 920
Senast: moster
·
  • Låst
Gravid - 1år Hyldeblomst ÄL ca 11/1 BIM runt 25/1 Flutterdash ÄL 12/1 BIM 26/1, tredje försöket, 27 år, inga barn Cynthia ÄL 14/1 BIM 28/1, Försökt i...
98 99 100
Svar
1 995
· Visningar
166 466
Senast: em-pirre
·
Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 669

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka