GRATTIS!Jag är gravid! Fatta! Okej, det kanske inte håller hela vägen, men just nu är jag faktiskt gravid!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
GRATTIS!Jag är gravid! Fatta! Okej, det kanske inte håller hela vägen, men just nu är jag faktiskt gravid!
Haha, det hjälps inte, jag måste skrämma upp honom ur sängen för att han ska kunna ta in information på mornarna och det är inte värt att försöka det än han är så trögstartad att han somnade om alla tre gånger jag berättade att jag själv var gravid med hans barn
Jag är gravid! Fatta! Okej, det kanske inte håller hela vägen, men just nu är jag faktiskt gravid!
Jag dricker som sagt minst tre liter vatten om dagen p.g.a. överstimuleringen, så jag pissar hela tiden redan nu!GRATTIS @em-pirre
Även jag var tvungen att kika in här det första jag gjorde när jag vaknade. Så nu ska jag kliva ur sängen och gå och tömma blåsan innan det händer en olycka Hoppas du med får uppleva hur jävla pissenödig man kan vara när man vaknar på morgonen när man är gravid trots att man var uppe flera ggr på natten
Jag dricker som sagt minst tre liter vatten om dagen p.g.a. överstimuleringen, så jag pissar hela tiden redan nu!
GrattisJag är gravid! Fatta! Okej, det kanske inte håller hela vägen, men just nu är jag faktiskt gravid!
Jag är gravid! Fatta! Okej, det kanske inte håller hela vägen, men just nu är jag faktiskt gravid!
Jaaaaaaa!!!Jag är gravid! Fatta! Okej, det kanske inte håller hela vägen, men just nu är jag faktiskt gravid!
Min sambo medGud, jag måste berätta för sambon när han vaknar han har tvingats bli indragen i ditt "fall" nu sedan du började uppdatera kring ivf, haha.
Svårt att säga. Jävligt ömma bröst och bröstvårtor. Har sedan ruvardag 4 fått ganska ordentlig mensvär nu som då, typ ett par omgånger om dag, riktiga molande kramper. Trött, yr, darrig, lite dålig matlust, lite illamående ibland.@em-pirre har du några gravidsymptom än?