Jag är gravid! Fatta! Okej, det kanske inte håller hela vägen, men just nu är jag faktiskt gravid!
GRATTIS ☺☺☺
Jag vakna tidigt o det första jag tänkte va "kolla buke & hur det gått för @em-pirre"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är gravid! Fatta! Okej, det kanske inte håller hela vägen, men just nu är jag faktiskt gravid!
Grattis!!!!!!!!!Jag är gravid! Fatta! Okej, det kanske inte håller hela vägen, men just nu är jag faktiskt gravid!
Självklart gumman, självklartDet första jag tänkte var "Jag måste uppdatera på Buke!"
Jaaaa! gud vad glad jag är för din skull! Grattis! Äntligen!Jag är gravid! Fatta! Okej, det kanske inte håller hela vägen, men just nu är jag faktiskt gravid!
Hahaha!Självklart gumman, självklart
Din sambo "Nå älskling hur går det? Är du gravid?"
@em-pirre "Vänta lite jag måste bara skriva på Buke först".
Exakt!Jaaaa! gud vad glad jag är för din skull! Grattis! Äntligen!
Nu vet du att du kan få det att ta sig, håller det inte hela vägen så har du det med dig till nästa försök åtminstone. Det är inte ett helt hopplöst fall
Gud, jag måste berätta för sambon när han vaknar han har tvingats bli indragen i ditt "fall" nu sedan du började uppdatera kring ivf, haha.Exakt!
Vadå "när han vaknar"?Gud, jag måste berätta för sambon när han vaknar han har tvingats bli indragen i ditt "fall" nu sedan du började uppdatera kring ivf, haha.
Haha, det hjälps inte, jag måste skrämma upp honom ur sängen för att han ska kunna ta in information på mornarna och det är inte värt att försöka det än han är så trögstartad att han somnade om alla tre gånger jag berättade att jag själv var gravid med hans barnVadå "när han vaknar"?
Givetvis väcker du honom nu och talar om den underbara nyheten!
Åh så fantastiskt! Stort grattis!Jag är gravid! Fatta! Okej, det kanske inte håller hela vägen, men just nu är jag faktiskt gravid!
GRATTIS ☺☺☺
Jag vakna tidigt o det första jag tänkte va "kolla buke & hur det gått för @em-pirre"
Åh, grattis!!!Jag är gravid! Fatta! Okej, det kanske inte håller hela vägen, men just nu är jag faktiskt gravid!
Det är nog en av de mest efterlängtade graviditeterna på buke någonsin! Tack för att vi får följa med och heja på er!
Hurra!!!!!!Jag är gravid! Fatta! Okej, det kanske inte håller hela vägen, men just nu är jag faktiskt gravid!