Haha! Jaa, visst är det intressant att man får ligga trots allt iblandMin mage bubblar och sväller åt alla håll innan och vid ÄL, fiser som en tok och blir fruktansvärt pilsk Läcker kombo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha! Jaa, visst är det intressant att man får ligga trots allt iblandMin mage bubblar och sväller åt alla håll innan och vid ÄL, fiser som en tok och blir fruktansvärt pilsk Läcker kombo
Det är helt obegripligt...Haha! Jaa, visst är det intressant att man får ligga trots allt ibland
Min mage bubblar och sväller åt alla håll innan och vid ÄL, fiser som en tok och blir fruktansvärt pilsk Läcker kombo
Åh vad jag känner igen den där känslan (sambon jobbar ju i Norge).Woop woop, fullt utslag på ägglossningstesten och maken är för en gång skull inte utomlands!
Åh vad jag känner igen den där känslan (sambon jobbar ju i Norge).
Lycka till nu
Nej, inget mer blod. Symtom som kommer och går, men har förstått att det är heeelt nooormaaaltHur går det för dig? Inget mer blod hoppas jag
Nej, inget mer blod. Symtom som kommer och går, men har förstått att det är heeelt nooormaaalt
Slappnar faktiskt av emellanåt nu. Sambon har sagt att vi gärna kan boka privat VUL men jag vet inte. Velar fram och tillbaka.
Välkommen i tråden! När du känner dig redo får du gärna kopiera listan och klistra in dig själv. Den är sorterad efter BIM.
Och Gun och Gunnar är = gynekolog. Efter en tidigare felskrivning.
Tråden borde ha en FAQ :-)
Nu är jag så löjligt rädd för missfall!
Springer på toa säkert 30 gånger om dagen.. går o känner efter om det är mensvärk eller vad... blir så trött på mig själv!
Ikväll satt jag på jobbet o börja plötsligt må rätt illa, behövde inte kräka men det stod upp i halsen, o jag blev jätteglad
Ja, knäpp har jag blivit iallafall
O idag blir det vecka 6, VUL om 2 veckor
Nu är jag så löjligt rädd för missfall!
Springer på toa säkert 30 gånger om dagen.. går o känner efter om det är mensvärk eller vad... blir så trött på mig själv!
Faktiskt!
Så kan även all kunskap om kvinnokroppen som folk besitter här i tråden finnas lättillgängligt. Hatar att vara tjatig och fråga samma sak som antagligen 700 st innan mig har frågat
Som nu t.ex. så har jag (vad jag tror) är något som liknar äggviteflytningar? Normala fall så är det ju mer som hudlotion i konsistensen men så nu är det geggigt som tusan. Grävde runt en stund och ut kommer riktig gojja, lite vitt och genomskinligt så där så det börjar likna den där äckliga vita grejen i äggvitan. Kan dra ut vissa delar av det till iaf 1 cm innan det släpper. Toknegativt på både stickor och tempen ligger stadig på 36,2 gr, så när dyker egentligen de här äggviteflytningarna upp? Ett tag innan ÄL eller när ÄL inträffar?
Det här jäkla doppandet med stickor är ju som att skrapa Triss varje dag. Lika förhoppningsfull att dra hem vinsten men man får inte ens en ny lott
Faktiskt!
Så kan även all kunskap om kvinnokroppen som folk besitter här i tråden finnas lättillgängligt. Hatar att vara tjatig och fråga samma sak som antagligen 700 st innan mig har frågat
Som nu t.ex. så har jag (vad jag tror) är något som liknar äggviteflytningar? Normala fall så är det ju mer som hudlotion i konsistensen men så nu är det geggigt som tusan. Grävde runt en stund och ut kommer riktig gojja, lite vitt och genomskinligt så där så det börjar likna den där äckliga vita grejen i äggvitan. Kan dra ut vissa delar av det till iaf 1 cm innan det släpper. Toknegativt på både stickor och tempen ligger stadig på 36,2 gr, så när dyker egentligen de här äggviteflytningarna upp? Ett tag innan ÄL eller när ÄL inträffar?
Det här jäkla doppandet med stickor är ju som att skrapa Triss varje dag. Lika förhoppningsfull att dra hem vinsten men man får inte ens en ny lott
Är du säker på hur långt gången du är då? För om du var i v 4+0 för en vecka sedan borde det väl visat 3+ redan då?+1 på den. Är helt övertygad om att det är rött på pappret varje gång jag "måste" springa på toa och kolla.
...och för att spä på oron tog jag idag ett CB digital med veckoindikator (trots att jag lovat mig själv att inte ta ett) och fick idag, på 5+0 inte 3+ som jag tänkt mig utan bara 2-3... Samma som för exakt 1 vecka sedan.
CB veckoindikator räknar ju från befruktningen. Så är du i v 5+0 så är det precis 3 veckor sedan befruktning och då kanske den fortfarande ska visa 2-3 veckor. jag vet inte när den "slår om" till 3+ veckor. Så det är säkert inget konstigt alls att du fick samma resultat.+1 på den. Är helt övertygad om att det är rött på pappret varje gång jag "måste" springa på toa och kolla.
...och för att spä på oron tog jag idag ett CB digital med veckoindikator (trots att jag lovat mig själv att inte ta ett) och fick idag, på 5+0 inte 3+ som jag tänkt mig utan bara 2-3... Samma som för exakt 1 vecka sedan.
+1 på den. Är helt övertygad om att det är rött på pappret varje gång jag "måste" springa på toa och kolla.
Är du säker på hur långt gången du är då? För om du var i v 4+0 för en vecka sedan borde det väl visat 3+ redan då?
Förstår att du blir orolig, men det kan ju vara så att ägget fäst senare än du trott och att du inte är så långt gången än.