Städade garaget, surfade på buke, planterade ett körsbärsträd. Åt nypotatis.Jag har ju glömt fråga hur @em-pirre har firat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Städade garaget, surfade på buke, planterade ett körsbärsträd. Åt nypotatis.Jag har ju glömt fråga hur @em-pirre har firat!
Städade garaget, surfade på buke, planterade ett körsbärsträd. Åt nypotatis.
Jag har ju glömt fråga hur @em-pirre har firat!
Städade garaget, surfade på buke, planterade ett körsbärsträd. Åt nypotatis.
Jag vågar definitivt inte göra annat än vad du beodrarDu menar att jag hittat ett sätt att bemästra mästaren?
Men va faan?Idag kom det brev från Gun. De mottog våra vårdbegäran och behandlade dem oväntat fort, med tanke på att de har semester just nu.
Vi är inte välkomna. Jag väger 4 kg för mycket.
"Således ber vi dig att försöka reducera vikten och återkomma när ditt BMI-värde är under 35. Du kan då ta ny kontakt med infertilitetsmottagningen."
Men hey - vi fick kontakt med dem!
Att jag försökt bli av med de där 4 kg (och många fler) i många år...det väljer jag att inte tänka på i kväll.
Idag kom det brev från Gun. De mottog våra vårdbegäran och behandlade dem oväntat fort, med tanke på att de har semester just nu.
"Således ber vi dig att försöka reducera vikten och återkomma när ditt BMI-värde är under 35. Du kan då ta ny kontakt med infertilitetsmottagningen."
Att jag försökt bli av med de där 4 kg (och många fler) i många år...det väljer jag att inte tänka på i kväll.
Men vad f*n.Idag kom det brev från Gun. De mottog våra vårdbegäran och behandlade dem oväntat fort, med tanke på att de har semester just nu.
Men vad f*n.
Om du orkar så försök leva på pulver i två veckor. Då går du ner 4 kg och kan väga in dig på rätt sida om strecket.
(De är ju fuskkilo du går ner men det vet ju inte Gun om )
Det är ju tyvärr så.
Det är därför jag gjorde min gastric bypass, jag hade iofs betydligt mer än 4kg ner till BMI 35.
Jag vågar definitivt inte göra annat än vad du beodrar
*går och gömmer mig under sängen, kanske hittar hon inte mig där*
Ja, lär bli nåt sånt.
Förra gången jag testade pulverdiet hände det dock inget, men kanske funkar denna gång.
Först tänkte jag dock leva efter 5:2 i några veckor och testa vad kroppen säger om det.
Idag kom det brev från Gun. De mottog våra vårdbegäran och behandlade dem oväntat fort, med tanke på att de har semester just nu.
Har en ordentlig dipp just nu. Mens i lördags och i söndags berättar en vän att de ska ha sitt andra barn, på samma BF som jag skulle ha haft om jag inte fått mitt MF. Just nu är det bara tungt, jäkligt tungt.