En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Själv känner jag att jag nog bör ta ett gravtest just in case, eftersom jag har noll koll på äl och BIM efter mitt MF (många förkortningar nu). Jag kan vara BIM +7, på BIM eller inte ens haft äl. Men det börjar kännas så där att ta ett glas vin då och då. Även om chansen att ngt gror just nu är mkt liten.

Jag lär ju ta ett test så snart det går.

HUR har jag kunnat missa detta i alla år?
DSC_7516-400x529.jpg

Bim+2 idag. Hade en lätt rosa flytning i morse när jag tittade efter på pappret.
så satte in menskopp för säkerhets skull då jag är på jobb idag.
Då får jag knappt in den pga livmodertappen, så låg brukar den inte vara så nu är jag skeptiskt.
samt igår kväll höll jag på att börja gråta till allsång på skansen inne hos en av gamlingarna. :p
hahahaha känns som kroppen spelar mig ett spel. ;)

Suck. Råkade andas om att vi funderade på en tvåa. Såklart går kroppen bananas direkt. :meh:
Haft hyfsat regelbundet med små blödningar när det borde vara mensdags med spiralen i. Alltid varit regelbunden innan dottern. Även efter missfallen.
Hade inte fått mens än efter förlossningen när spiralen åkte in i dec. Togs ut den 3 juli. Fick vad jag trodde var mens den 5 juli. Höll på mina vanliga 4 dagar. Veckan efter, 15 juli, får jag en ny mensliknande blödning men som bara är under 2 dagar. Nu har jag molvärk och vet inte riktigt vad jag ska tro? Appen säger Bim om 5 dagar. När kan man tro att ÄL ska ske eller har skett? Har inte provat stickor eftersom vi inte satsar direkt helhjärtat än.

Suck. Råkade andas om att vi funderade på en tvåa. Såklart går kroppen bananas direkt. :meh:
Haft hyfsat regelbundet med små blödningar när det borde vara mensdags med spiralen i. Alltid varit regelbunden innan dottern. Även efter missfallen.
Hade inte fått mens än efter förlossningen när spiralen åkte in i dec. Togs ut den 3 juli. Fick vad jag trodde var mens den 5 juli. Höll på mina vanliga 4 dagar. Veckan efter, 15 juli, får jag en ny mensliknande blödning men som bara är under 2 dagar. Nu har jag molvärk och vet inte riktigt vad jag ska tro? Appen säger Bim om 5 dagar. När kan man tro att ÄL ska ske eller har skett? Har inte provat stickor eftersom vi inte satsar direkt helhjärtat än.
Jättesvårt det där men du får väl avvakta och se vad som händer i dagarna runt BIM.

Det händer ibland att man har mellanblödningar.

Ibland så kan man ju blöda lite när ägget lossar men det är oftast typ bara lite stänk på pappret i någon timme.

Bim+2 idag. Hade en lätt rosa flytning i morse när jag tittade efter på pappret.
så satte in menskopp för säkerhets skull då jag är på jobb idag.
Då får jag knappt in den pga livmodertappen, så låg brukar den inte vara så nu är jag skeptiskt.
samt igår kväll höll jag på att börja gråta till allsång på skansen inne hos en av gamlingarna. :p
hahahaha känns som kroppen spelar mig ett spel. ;)
Testa kvinna! TESTA!

:D

Jättesvårt det där men du får väl avvakta och se vad som händer i dagarna runt BIM.

Det händer ibland att man har mellanblödningar.

Ibland så kan man ju blöda lite när ägget lossar men det är oftast typ bara lite stänk på pappret i någon timme.

Ja det är väl som vanligt bara att vänta och se. :meh:
Tror inte direkt att jag är gravid dock.
Eller ja. Chansen finns väl antar jag, men har ju ingen aning om när eller ens om jag haft ÄL så det är väl inte så troligt. Sexlusten börjar åtminstone återvända efter uttaget av spiralen (den verkar visst på 2 sätt. Smart :up:) så det är ju positivt iallafall. Sex brukar väl vara bra när man vill göra barn har ja hört. :p
Vill mest att allt ska hoppa igång och följa något form av mönster så man kan ha lite koll igen.

Ja det är väl som vanligt bara att vänta och se. :meh:
Tror inte direkt att jag är gravid dock.
Eller ja. Chansen finns väl antar jag, men har ju ingen aning om när eller ens om jag haft ÄL så det är väl inte så troligt. Sexlusten börjar åtminstone återvända efter uttaget av spiralen (den verkar visst på 2 sätt. Smart :up:) så det är ju positivt iallafall. Sex brukar väl vara bra när man vill göra barn har ja hört. :p
Vill mest att allt ska hoppa igång och följa något form av mönster så man kan ha lite koll igen.
Jo har man provat allt och trots det inte blivit gravid så kan man prova att sexa med varandra lite. :D

Kroppen brukar hitta på mycket nya saker när man vill bli gravid:cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Gravid - 1år Ny tråd! Håller tummarna för många plus i denna tråd! Mvh Miks
98 99 100
Svar
1 991
· Visningar
193 758
Senast: Miks
·
  • Låst
Övr. Barn Nu kör vi en ny tråd där vi hoppas på att inte så många fastnar utan får flytta över till föräldrartrådar istället :love: Mvh Miks
98 99 100
Svar
1 983
· Visningar
172 926
Senast: moster
·
  • Låst
Gravid - 1år Hyldeblomst ÄL ca 11/1 BIM runt 25/1 Flutterdash ÄL 12/1 BIM 26/1, tredje försöket, 27 år, inga barn Cynthia ÄL 14/1 BIM 28/1, Försökt i...
98 99 100
Svar
1 995
· Visningar
166 470
Senast: em-pirre
·
Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 677

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka