Har testat... positivt!
Grattis!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har testat... positivt!
Grattis grattis!Har testat... positivt!
Grattis!! Så det KAN hända alltsåTack!!
Tack!!
Kan trösta dej med att de båda gångerna jag plussat var mina tecken snarare att brösten inte var ömma vilket dom brukar vara innan mens. Brösten ökade i storlek först i vecka typ 6-7. Mitt enda tydliga tecken var kissnödighet på nätterna och det kom ganska kort innan bim. Sen var det nog en känsla också men inget som gick att ta på direkt.Hur går det för er med BIM de närmaste dagarna? Några känningar?
Ikväll kom jag på mig själv med att titta på mina egna bröst ...letar tecken på att det ska ha tagit sig men nä. Känner ingenting, syns inget annorlunda
Jobbigt att blöda!! Gjorde också det sådär en gång och det visade sig vara en polyp i livmodern. Ble!Blöder fortfarande och inte ens en antydan till Äl.
Så trött på att blöda...!!!
Är i Gbg och det finns massor av urgulliga barnridkläder Uttepyttesmå säkerhetsvästar
Jobbigt att blöda!! Gjorde också det sådär en gång och det visade sig vara en polyp i livmodern. Ble!
De pyttesmå säkerhetsvästarna är skitsöta, och de små stallskorna . För att inte tala om alla små ponnysar som skulle matcha barnet perfekt