Men åh vad roligt! Kändes ju som att det var på gång! Grattis!"Gravid 1-2" med cb digital
Fast sambon vågar inte jubla, han vill att testlagrets ska visa solklart positivt först innan han tror på det....
Mvh Miks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men åh vad roligt! Kändes ju som att det var på gång! Grattis!"Gravid 1-2" med cb digital
Fast sambon vågar inte jubla, han vill att testlagrets ska visa solklart positivt först innan han tror på det....
4h kvar och nu får jag jobba 2h iaf
Värker på vänster sida förstås men jag skulle vara mycket förvånad om det inte gjorde det...
Precis som Lil-sis skriver så är det mest bara en massa väntande.Jag håller tummarna gånger tusen här!!
Och tack alla för alla grattis. Det känns liksom... Inte alls så omvälvande än? Jag har mest tränat in en monolog för att försvara mig mot eventuell kritik. Och så har vi bokat tid för inskrivning, och så planerar jag hur jag ska lägga upp träningen (blir så andfådd när vi joggar ).
Skumt, trodde jag skulle hoppa rundor. Men vi är glada! Tror båda är lite lätt chockade
Precis som Lil-sis skriver så är det mest bara en massa väntande.
Ett ord som sammanfattar allt som har med barn att göra: VÄNTAN
Försvara sig mot eventuell kritik. Det låter mindre roligt
Ja, det är väl jag som är känslig men sådana här viktiga saker vill jag bara höra "åh så kul!" inte "har ni tänkt på... Blablabla".
Tänker på allt som mamma kan kritisera, typ:
Ni har bara varit ihop i lite över ett år
Du har ju ett år kvar av utbildningen
Hur ska ni göra med ekonomin?
Jag förberedde mig också på en massa ifrågasättande från främst min mamma, jag var inte heller klar med min utbildning.
Men hon chockade mig positivt genom att bli skitglad
Ja det heter ju "vänta barn"